Menu

عنوان Evil Dead یک بازی واقعیت مجازی نخواهد بود و برای PC و کنسول‌های نسل حاضر منتشر می‌شود

شایعات مرتبط با حضور "اَش ویلیانم" در Mortal Kombat 11 و هایپ پیرامون آن تمامی ندارد. شخصی که این کارکتر محبوب را بازی می‌کند، "بروس کمپبل"، در دو گفت و گوی مختلف این موضوع را رد کرده است. چه درست باشد یا اشتباه، فقط زمان حقیقت را مشخص می‌کند. او دلیل اصلی اضافه نشدن این شخصیت به Mortal Kombat 11 را ساخت بازی ویدیویی بر اساس این اثر اعلام کرد و مثل این که خالقان آن نمی‌خواستند بیش از حد این شخصیت را در معرض نمایش بگذارند. کمپبل شخصاََ اطلاعات تازه‌ای در مورد پروژه بازی ویدیویی Evil Dead منتشر کرده است.

به گزارش پردیس‌گیم و با توجه به پست جدید کمپبل در توییتر، بازی Evil Dead در دست ساخت قرار دارد که هدف آن عرضه بر روی کنسول‌های نسل حاضر و PC می‌باشد. او همچنین به این نکته اشاره کرد که حدسیات مختلف در مورد این که بازی مورد نظر یک عنوان واقعیت مجازی است حقیقت ندارد.

سری Evil Dead با صنعت بازی‌های ویدیویی بیگانه نیست. یک اقتباس از فیلم اصلی بر روی Commodore 64 در دسترس قرار گرفت و از آن زمان چندین بازی مختلف بر اساس فیلم دوم برای PS1 و PS2 منتشر شد. شاید بازی جدید از این سری از سریال تلویزیونی Ash Vs The Evil Dead الهام گرفته باشد. در حال حاضر اطلاعات دقیقی در دست نداریم و فقط باید صبر کنیم.

نظر شما در این باره چیست؟