Menu

Bandai Namco از بازی جدید Ice Age رونمایی کرد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، چندی پیش استودیو Outright Games و شرکت Bandai Namco از عنوانی بر اساس سری فیلم انیمیشنی Ice Age رونمایی کردند. این بازی Ice Age: Scrat’s Nutty Adventure نام دارد و برای عرضه بر روی پلتفرم‌های PC،Xbox One،PS4 و Nintendo Switch برنامه‌ریزی شده است. این عنوان در سال 2019 منتشر می‌شود، اگرچه تاریخ دقیق اعلام نشده اما انتظار داریم در پاییز امسال شاهد انتشار آن باشیم.

در قسمت توضیحات رسمی مربوط به بازی آمده است:

"در Ice Age: Scrat’s Nutty Adventure، سنجاب دردسرساز، Scrat، ماموریت دارد بلوط ویژه و کهنی را که در مکانی به نام معبد Scratazon مخفی شده است پیدا کند و در این راه باید از مکان‌های مختلفی که قبلاََ در سری Ice Age دیده‌ایم گذر کند. تنها بلوط کریستالی افسانه‌ای می‌تواند حس ثروت‌اندوزی او را زنده کند، Scrat در طول بازی سعی خواهد کرد که این بلوط‌ها را جمع آوری کند و در این راه با موجودات کهن زیادی رو به رو خواهد شد، هدف نهایی بازگردانی آثاری کهن و قدیمی به جایگاه اصلی‌شان است. بازیکنان در نقش Scrat قرار خواهند گرفت و ماجراجویی بی‌نظیری را در پیش خواهند داشت. شما باید از مکان‌هایی مانند زمین‌های یخ زده،محیط‌های پر از مواد مذاب و امواج‌ خشمگین عبور کنید. در طول این مسیر گنج‌های مختلفی خواهید یافت که به Scrat مهارت‌های فوق‌العاده‌ای می‌دهد."

"تری مالهام"، رئیس استودیو Outright Games، در مورد توسعه بازی گفت:

"در Outright Games، ما تلاش می‌کنیم بازی‌هایی بسازیم که سطح عناوین خانواده دوستانه را بالاتر ببرد و ما تمام سعیمان را کردیم که هر چه طرفداران در سری Ice Age دوست داشتند را در Ice Age: Scrat'S Nutty Adventure ببینند. با طراحی‌های انجام شده و اقتباسات شکل گرفته، تجربه‌ای بی مانند از این سری انیمیشنی را ارائه خواهیم داد."

نظر شما در این مورد چیست؟