Menu

به زودی تاریخ عرضه Metal Wolf Chaos XD مشخص خواهد شد

از میان تمامی عناوین و بازی‌هایی که شرکت Devolver Digital در کنفراس سال گذشته خود رونمایی کرد، غیرمنتظره‌‌ترینشان بازسازی عنوان Metal Wolf Chaos بود که توسط FromSoftware توسعه یافته است. ما همچنین انتظار داشتیم بازی در سال 2018 به فروشگاه‌ها راه پیدا کند اما چنین چیزی رخ نداد و بازی با تاخیر مواجه شد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt، چندی پیش Devolver Digital در توییتر اعلام کرد که این هفته از تاریخ انتشار بازی پرده‌برداری خواهد کرد.

به غیر از این که بازی در حال حاضر برای قرارگیری در Wishlist استیم در دسترس قرار گرفته است، جزئیات بیشتری منتشر نشد. بنابراین بازی در سه ماهه تابستان عرضه خواهد شد و ما قبل از 23 سپتامبر(1 مهر) می‌توانیم آن را تجربه کنیم.

Metal Wolf Chaos XD عنوانی جذاب و مورد انتظار است که داستان رئیس جمهور آمریکا، "مایکل ویلسون"، را روایت خواهد کرد، او باید در مقابل coup de tat که تحت رهبری معاون او قرار دارد مبارزه کند. او با استفاده از زره مکانیکی و قدرتمند خود این کار را انجام خواهد داد. بازیکن در طول تجربه خود در محیط‌های گوناگونی مانند پل بروکلین،کاخ سفید،Grand Canyon و … به مبارزه خواهد پرداخت. تیم General Arcade این پروژه بازسازی را بر عهده دارد و قرار است کنترل بهبود‌یافته،سیستم سیو جدید،کیفیت بصری بهتر و حمایت از رزولوشن 4K را به عنوان اصلی اضافه کند.

نظر شما در این باره چیست؟