Menu

CD Projekt Red بر روی سه پروژه مرتبط با Cyberpunk 2077 کار نمی‌کند

Cyberpunk 2077 اولین بازی CD Projekt Red می‌باشد که در آینده و فضای سایبرپانکی روایت می‌شود اما چندی پیش متوجه شدیم که این پروژه آخرین عنوان مرتبط با دنیای سایبرپانکی خلق شده نخواهد بود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، رئیس شرکت CD Projekt، "آدام کیسینسکی"، تایید کرد که این شرکت در حال حاضر 3 پروژه بر اساس Cyberpunk 2077 در دست ساخت دارد. کیسینسکی اعلام کرد، یکی از این پروژه‌ها "بازی اصلی" است که در آوریل سال 2020(فروردین 1399) در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. او سپس متذکر شد، پروژه دومی که مراحل توسعه را طی می‌کند به صورت چند نفره انجام می‌شود و محتویات آنلاین دارد. مشخص نیست که این پروژه چیزی شبیه به Gwent است و یا این که بخش چندنفره سنتی که به صورت عادی در بازی‌ها وجود دارد به Cyberpunk 2077 اضافه خواهد شد.

در مورد پروژه سوم چیزی نمی‌دانیم و کیسینسکی در این رابطه چیزی نگفت. با این حال، او تایید کرد که بازی بعدی CD Projekt Red نیز در دنیای Cyberpunk 2077 روایت می‌شود. بنابراین به احتمال زیاد در حال حاضر تیم CD Projekt Red بر روی ادامه یا پیش‌درآمد بازی اصلی کار می‌کند. گفتن جزئیات دقیق بسیار دشوار است اما حدسی که زدیم غیرممکن نیست.

به طور کلی، CD Projekt Red شامل 5 تیم مختلف می‌شود که در حال حاضر همگی به سختی مشغول ساخت پروژه‌های مختلفی هستند. سه تیم به طور همزمان بر روی عنوان Cybeprunk 2077 و 3 محتوای ذکر شده کار می‌کنند و یکی از تیم‌ها در حال توسعه Gwent است. آخرین تیم نیز پروژه‌ای رونمایی نشده را در دست ساخت دارد.

به طور واضح می‌توان دید که CD Projekt Red به IP جدید خود، Cyberpunk 2077، اهمیت ویژه‌ای می‌دهد اما توسعه سه پروژه مختلف به طور همزمان می‌تواند برای خیلی از طرفداران غیرمنتظره باشد. البته به احتمال زیاد مدت‌ها خبری از سه پروژه ذکر شده نمی‌شنویم.

Cyberpunk 2077 در تاریخ 16 آپریل 2020 (28 فروردین 1399) برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر می‌شود.

به روزرسانی:

به نظر می‌رسذ در ترجمه ایمیل ارسال شده به PC Gamer اشتباهی رخ داده و باعث فهم اشتباه جزئیات شده است. با توجه به اصلاحیه منتشر شده از سوی رئیس شرکت CD Projekt، آن‌ها سه پروژه و بازی از دنیای Cyberpunk 2077 در دست ساخت ندارند بلکه از 5 تیم آن‌ها، 3 تیم بر روی Cyberpunk 2077(و شاید بخش چندنفره آن) کار می‌کنند. یکی از دو تیم دیگر بازی رونمایی نشده برای پلتفرم موبایل در دست توسعه دارد و دیگری بر روی گسترش Gwent کار می‌کند. با این وجود احتمالا سه تیمی که مشغول ساخت Cyberpunk 2077 هستند، به فکر بسته‌های الحاقی برنامه‌ریزی شده و توسعه آن‌ها نیز هستند.

نظر شما در این باره چیست؟