Menu

استودیوی Remedy حق انتشار مجموعه‌ی Alan Wake را به دست آورد – بروزرسانی شد

بروزرسانی: از آنجایی که حق و حقوق انتشار Alan Wake دیگر به Microsoft تعلق ندارد، به نظر می‌رسد که احتمال عرضه‌ی این بازی بر روی پلتفرم‌هایی مانند PS4، Switch و Google Stadia وجود دارد. به نقل از Eurogamer، یکی از سخنگویان Remedy به این وبسایت گفته است که:"تنها چیزی که ما می‌خواهیم درمورد آن شفاف‌سازی کنیم این می‌باشد که اکنون که Remedy حقوق انتشار را در اختیار دارد، اگر بخواهیم، می‌توانیم Alan Wake را بر روی پلتفرم‌های مختلف عرضه کنیم." در حالی که ممکن است عده‌ای این پاسخ را خیلی واضح ندانند، اما مشخص می‌باشد که Remedy از محبوبیت این ip نزد بازیکنان آگاه است و اینکه اکنون می‌توانند بازی را در دسترس افراد بیشتری قرار دهند. البته، به این زودی‌ها نباید انتظار منتشر شدن ساخته‌ی سم لیک بر روی PS4 یا Switch را داشته باشیم زیرا این فرد به Eurogamer گفته است:"ما هم‌اکنون چیزی برای به اشتراک گذاشتن نداریم و تمرکز کامل تیم ما بر روی Control است که در تاریخ 5 شهریور عرضه می‌شود."

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Pushsquare، استودیو Remedy Entertainment موفق شد تا حق امتیاز و انتشار بازی‌های قبلی خود از جمله Alan Wake را به دست بیاورد. طبق گزارش روزنامه‌ی Global، کمپانی فنلاندی مبلغ 2 میلیون و پانصد هزار بورو را برای حق انتشار بازی‌های قبلی خود به کمپانی Microsoft پرداخت کرده است و از این به بعد، Remedy می‌تواند عناوین خود را به صورت مولتی‌پلتفرم منتشر کند.

در حال حاضر، Remedy مشغول توسعه‌ی بازی Control می‌باشد که قرار است در تاریخ 5 شهریور بر روی پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One در دسترس قرار گیرد. Alan Wake عنوانی در ژانر اکشن ادونچر بود که در سال 2010 توسط Microsoft برای PC و Xbox 360 منتشر شد و توانست نظر منتقدین و بازیکنان را به خود جلب کند. حال باید دید که پس از دریافت حق انتشار Alan Wake، استودیوی Remedy به سراغ ساخت نسخه‌ی دوم می‌رود یا خیر. دیدگاه شما در این مورد چیست؟ آیا خواهان توسعه‌ی Alan Wake 2 می‌باشید؟ یا تمایل دارید که Remedy یک بازی کاملا جدید خلق کند؟ در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.