Menu

Code Vein تاکید زیادی بر روی روایت و داستان خواهد داشت؛ راه‌های گوناگونی برای مواجهه با چالش‌های بازی وجود دارد

عنوان Code Vein به طور حتم یکی از مورد انتظارترین بازی‌های تابستان برای طرفداران نقش آفرینی و به خصوص دوست‌داران سری Souls می‌باشد. به گزارش پردیس‌گیم، چندی پیش وبسایت GamingBolt مصاحبه‌ای با "استفن آکانا"، مدیر ارشد برند در Bandai Namco، ترتیب داد که در جریان آن متوجه بسیاری از مکانیک‌ها و جزئیات مختلف Code Vein، بازی نقش‌آفرینی جدید این شرکت، شدیم.

در جریان این مصاحبه این سوال مطرح شد که Code Vein تا چه میزان بر روی داستان و روایت تاکید دارد، آکانا در جواب گفت:

"در این عنوان تاکید شدیدی بر روی روایت و داستان وجود دارد و تیم سازنده تا به امروز بر روی بازی‌های داستان-محور مختلفی کار کرده است. تمامی شخصیت‌های Code Vein داستان مخصوص به خود را دارند و شما می‌توانید پیش‌زمینه آن‌ها را کشف کنید. بنابراین روایت و ارتباط با NPCهای مختلف چیزی است که سازنده احساس می‌کند نقش مهمی را برای بازیکنان ایفا کند. برخی از این شخصیت‌ها به قدری جذاب خلق شده‌اند که بازیکنان عاشق آن‌ها خواهند شد."

در ادامه مصاحبه در مورد درجه سختی،مسائل و بحث‌های پیش آمده پیرامون بازی‌های چالش‌برانگیز و وجود درجه‌ سختی‌های مختلف سوالاتی مطرح شد که آکانا در جواب به آن‌ها گفت:

"درجه سختی بخش بزرگی از Code Vein را شامل می‌شود. این یک تجربه منفرد و تک نفره است. شما در حقیقت داستانی مبتنی بر روایت خاص ندارید بلکه در حین کشف lore و دنیای بازی متوجه داستان آن خواهید شد. بنابراین تیم سازنده به موانع و دیوارهایی برای بازیکنانی که از دور به قضیه نگاه می‌کنند و یا این که سختی بازی برای آن‌ها بیش از حد است فکر کردند. شما در سرتاسر بازی یک شخصیت همراه خواهید داشت. آن NPC می‌تواند باعث جلب نظر دشمن،آسیب به آن و بهبود وضعیت شما در مواردی مثل آسیب رسانی یا افزایش خط سلامتی شوند. از طرفی می‌توانید به صورت Co-Op بازیکن سوم را نیز به جمع خود اضافه کنید. این باعث می‌شود کسانی که خواهان سختی کمتر هستند دیگر بهانه نداشته باشند. راه‌های زیادی برای رو به رویی با موانع وجود خواهد داشت، از تغییر Blood Code گرفته تا تغییر شخصیت همراه با توجه به غول‌آخری که باید با آن مبارزه کنید."

آکانا در مورد انتخاب درجه سختی بازی نیز گفت:

"این عنوان تنها یک درجه سختی پیش فرض دارد."

نظر شما در این باره چیست؟