Menu

گزارش جدید به وجود حالت بتل رویال در Call of Duty: Modern Warfare اشاره دارد

بر اساس شایعه‌ای تازه، عنوان Call of Duty: Modern Warfare شامل حالت بتل رویال خواهد شد. پس از انتشار این شایعه، یکی از کاربران توییتر صحت آن را از سازنده بازی جویا شد، اگرچه این توسعه دهنده به این پرسش جواب داد اما او با پاسخ خود وجود بتل رویال را نه تایید و نه رد کرد و فقط با جواب "نظری ندارم." واکنش نشان داد. چندی پیش یک یوتیوبر با نام TheGamingRevolution – که مخاطبین نسبتاََ زیادی دارد – ادعا کرد یکی از منابع داخلی او به در دست ساخت بودن حالت بتل رویال اشاره دارد.

به گزارش پردیس‌گیم و با توجه به منبع ذکر شده، حالت بتل رویال این عنوان در حال حاضر از 152 بازیکن حمایت می‌کند و شامل نقشه‌ای می‌شود که از نظر وسعت 3 برابر نقشه حالت Blackout بازی Black Ops 4 است. از طرفی با توجه به اطلاعات منتقل شده از منابع داخلی، 152 نفر هدف نهایی Infinity Ward نیست بلکه آن‌ها در تلاش هستند تا نقشه و ویژگی‌های مختلف این حالت از بازی را متناسب با 200 بازیکن طراحی کنند.

بهتر است چنین اخباری را تنها در سطح شایعه باور کنیم. نه تنها اطلاعات ذکر شده غیررسمی هستند بلکه با گزارشات قبلی‌ای که از بازی شنیده بودیم در تضاد قرار دارند. چندی پیش یکی از منابع ناشناس خبری دقیقا مخالف این موضوع را اعلام کرده بود. با توجه به آن گزارش، Modern Warfare حالت بتل رویال ندارد و چنین رویه‌ای را پیش نخواهد گرفت. در حال حاضر تنها حالت‌های Co-Op،بخش داستانی و بخش چندنفره تایید شده‌اند و سخنی از حالت بتل رویال به میان نیامده است.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا خواهان حالت بتل رویال هستید؟