Menu

گیب نویل در سخنان تازه خود به احتمال ساخت یک مدل مستقل از دستگاه واقعیت مجازی Valve Index و Half-Life 3 اشاره می‌کند

سرانجام چندی پیش دستگاه واقعیت مجازی Valve Index عرضه شد و بنابر بررسی‌های اولیه، این دستگاه واقعیت مجازی در حال حاضر بهترین دستگاهی است که می‌توانید تهیه کنید اما باید هزینه 1079 پوندی آن را متحمل شوید.

Valve بخاطر عرضه Valve Index یک جشن بزرگ برگزار کرد که توسط Finn Sinclair فیلمبرداری و در یوتیوب پست شد. "گیب نویل" در این مراسم یک سخنرانی مفصل داشت و در جریان آن موضوعات جالبی را مطرح کرد.

در شروع سخنرانی، بنیان‌‌گذار و رئیس شرکت Valve به این نکته اشاره کرد که این تنها آغاز کار برای Valve Index می‌باشد. در آینده نسخه بیشتری از دستگاه با توجه به بازخوردهای مشتریان عرضه خواهد شد. اگرچه در حال حاضر هم Valve برای عرضه یک مدل مستقل از Valve Index(مدلی که بدون هیچ کنسول یا کامپیوتری قابلیت اجرا و حمل را داشته باشد) برنامه‌های زیادی دارد. نویل حتی این موضوع را مطرح کرد که در حال حاضر پروژه‌هایی در Valve در دست اقدام و تحلیل قرار دارند که احتمالاََ در آینده پیشرفت‌های انقلابی و غیرمنتظره‌ای را در مورد نمایشگرها و تکنولوژی‌های نوری رقم خواهند زد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Wccftech، اور در این باره توضیح داد:

"ببینید این برای ما خیلی سخت است که بدون مشتریان و نظرشان محصولی تولید کنیم چرا که در این صورت باید موارد مختلفی را با توجه به حدس و گمان‌ها تعبیه کنیم و شاید بتوانیم با استفاده از شبیه‌سازی‌ها و گمان محصولی ارائه دهیم اما با وجود مشتریان واقعی و بازخورد آن‌ها عملکرد بهتری خواهیم داشت."

"ما به عنوان سازنده در حال ورود به بهترین زمان ممکن هستیم. ما واقعا در زمانی قرار داریم که نه تنها شما مشتریان در ساخت محصولات شریک هستید و نه تنها میزان رضایت خود از Index را اعلام می‌کنند بلکه به ما یاد می‌دهند که چگونه Valve Index را بهبود ببخشیم. این بی‌نظیر است."

"همانطور که گفتم، عرضه یک محصول پایان ماجرا نیست، این تنها یک آغاز است. بیایید در مورد یک سری قدم‌های آشکار صحبت کنیم. این برای ما ساده است که مراکز پخش خود را بیرون از آمریکا و اروپا نیز قرار دهیم و با استفاده از شیوه‌های گوناگون هزینه‌ها و قیمت نهایی محصول را کاهش دهیم(محصول را گسترده‌تر عرضه کنیم) اما چنین چیزی باعث می‌شود بیش از پیش نظری و احتمالی عمل کنیم."

"ما در حال حاضر راه‌های مختلف ساخت یک Valve Index مستقل را بررسی می‌کنیم، ما ایده‌های زیادی برای تکنولوژی‌های انقلابی نمایشی و نوری داریم و فرصت‌های زیادی برای بهبود چنین مواردی ایجاد خواهیم کرد."

نویل در ادامه به Half-Life 3 اشاره کرد:

"رسیدن به نقاط عطف پایان هر چیز نیست، رسیدن به اهداف تنها آغاز ماجرا است. Half-Life ما را به Half-Life 2 رساند و Source Engine به ساخت Source 2 منجر شد، آزمایشات ما با Team Frotress 2 باعث توسعه و ساخت Dota شد و Artifact نیز به ما کمک کرد Underlords را ارائه دهیم. بنابراین شاید روزی "شماره 2" ما را به یک نقطه عطف جاه‌طلبانه برساند … تنها باید دید چه می‌شود."

نظر شما در مورد سخنان نویل چیست؟