Menu

سازندگان Marvel’s Avengers می‌خواهند تا این بازی حداقل به اندازه‌ی Spider-Man خوب باشد

تا قبل از عرضه‌ی بازی تحسین شده‌ی Marvel’s Spider-Man که به صورت انحصاری برای کنسول PlayStation 4 ساخته شده بود، شرکت Marvel جایگاه بالایی در زمینه‌ی بازی‌های ویدئویی نداشت. اما اکنون به لطف این عنوان و بازی مورد انتظار Marvel’s Avengers که قرار است در تاریخ 15 می 2020 (26 اردیبهشت 1399) برای پلتفرم‌های PC ،PS4 ،Xbox One و Google Stadia منتشر شود، اکنون این کمپانی توانسته تا حضور جدی‌تری در این صنعت داشته باشد. اکنون طبق گفته‌های شرکت Square Enix، استودیوی Crystal Dynamics برنامه دارد تا عنوان Marvel’s Avengers حداقل به خوبی بازی Marvel’s Spider-Man، ساخته‌ی استودیوی Insomniac Games باشد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Comic Book، یاسوکه ماتسودا (Yosuke Matsuda)، رئیس شرکت Square Enix به تازگی در مصاحبه‌ای با وب سایت Game Industry گفت است: "Marvel’s Spider-Man یک عنوان بزرگ و یک موفقیت عظیم بود، پس ما دوست داریم تا سخت کار کنیم که بتوانیم موفقیتی مانند آن را به دست آوریم. پس به نظرم این بازی انتظارات من را برای Marvel’s Avengers بالا برده است. من باور دارم که ما باید هدف‌های بزرگی داشته باشیم. من فکر می‌کنم که Spider-Man یک بازی فوق العاده بود، اما ما نمی‌خواهیم که زیر سایه‌ی آن‌ها بمانیم. من بسیار سخت کار می‌کنیم تا بازی‌ای در حداقل در حد کیفیت آن بسازیم تا بتوانیم در آینده هم تجربه‌های جدیدی را ارائه دهیم."

البته بازی Marvel’s Avengers بر خلاف Spider-Man‌ با واکنش‌های مثبتی رو به رو نشده و بسیاری از طرفداران از مواردی همچون طراحی شخصیت‌ها گله دارند. نظر شما در این رابطه چیست؟