Menu

گزارش: اطلاعات زیادی در مورد GTA 6 لو رفت

لحظاتی پیش شایعه جدیدی در رابطه با Grand Theft Auto VI در Reddit منتشر شد. مدتی قبل نیز شاهد شایعه‌ای بودیم که اطلاعات زیادی را در مورد این بازی لو داده بود و به نظر می‌‍رسد گزارش جدید نیز در راستای همان شایعه قرار دارد و اطلاعات مربوط به گزارشات اخیر بسیار تا بسیار شبیه یکدیگر هستند. مهم‌تر از همه، این شایعه ادعا می‌کند که بازی تنها برای کنسول‌های نسل بعدی، PS5 و Xbox Scarlett، در دست ساخت قرار دارد و اطلاعات منتشر شده از سوی این منبع ناشناس متذکر این موضوع هستند که بازی از سال 2012 با اسم رمز "Project Americans" به نوعی مراحل ساخت را طی می‌کند اما تولید آن از 2015 جدی‌تر شده و پس از عرضه Red Dead Redemption 2، وارد مرحله کامل تولید شده و تقریبا کل نیروی Rockstar مشغول کار برروی آن هستند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، منبع مذکور همچنین به محیط بازی نیز اشاره کرده است. شهر Vice City محلی می‌باشد که اکثر ماموریت‌ها در آن انجام می‌شود اما این همه ماجرا نیست، منبع مذکور ادعا دارد که برخی ماموریت‌ها در ریودِژانیرو برزیل و برخی از آن‌ها در لیبرتی سیتی روایت خواهند شد، لو دهنده اطلاعات همچنین ادعا دارد در بخشی از بازی، بازیکن مجور خواهد شد به کوبا سفر کند.

تمامی اطلاعاتی که در ادامه می‌خوانید بر طبق شایعه منتشر شده هستند:

بر خلاف GTA V اینبار شاهد یک شخصیت قابل بازی خواهیم بود که بر خلاف گزارشات قبلی مذکر است. همچنین حوادث بازی به سال‌های 1970 و 1980 بر می‌گردد و به اندازه RDR 2 به واقع‌گرایانه بودن تاکید ندارد.

شخصیت اصلی بازی ریکاردو نام خواهد داشت که برای تبدیل شدن به یک قاچاقچی بزرگ مواد مخدر تلاش می‌کند. یکی دیگر از شخصیت‌های مهم بازی کیسی(Kacey) نام دارد که نقش مهمی در روایت بازی خواهد داشت. ریکاردو(شخصیت اصلی بازی) در ابتدا یک خرده‌پا است و تنها نقش قاچاق کوکایین را از Vice City به آمریکای جنوبی دارد اما او در این میان با گروه‌های عظیم فروش مواد مخدر،کارتل‌ها و قاچاقچیان بزرگ مواد مخدر آشنا می‌شود و خیلی زود با جلب اعتماد آن‌ها به درجات بالا راه پیدا می‌کند.

در ادامه شایعه به جزئیات زیر نیز اشاره دارد:

  • به مانند Red Dead Redemption 2 بازی در قالب فصل‌ها(Chapterها) روایت می‌شود.
  • آب و هوا(سیل،گردبار،طوفان و …) از تمرکزهای اصلی تیم سازنده است.
  • ساختمان‌ها و وسایل نقلیه در مناطق مختلف تغییر خواهند کرد چرا که بازی در کشورها و شهرهای مختلفی روایت می‌شود. بنابر گزارشات چنین چیزی برای تیم سازنده مشکلات زیادی به وجود آورده است.
  • یک سیستم اقتصادی جدید برای بازی طراحی شده که در سطح دیگری قرار دارد و تا به حال چیزی شبیه به این وجود نداشته است.
  • بازی به شدت از سریال Netflix: Narcos الهام گرفته است.
  • موسیقی‌های مربوط به دهه 70 و 80
  • Martin Madrazo جوان و پدرش که یک قاچاقچی بزرگ مواد مخدر است در بازی وجود خواهند داشت و شما باید چندین ماموریت برای این خانواده انجام دهید.
  • توسعه و ساخت یک امپراطوری مواد مخدر مکانیکی مهم در بازی به شمار می‌رود. چیزی شبیه به Vice City Stories اما در مقایس بسیار تا بسیار بزرگ‌تر.
  • شما تنها می‌توانید سلاح‌‎هایی را بر روی شخصیت اصلی داشته باشید و زره نیز نشان داده خواهد شد. تمامی تجیهزاتتان در صندوق عقب اتومبیل در دسترس قرار دارند.
  • در بازی زیرنویس‌های زیادی وجود دارد چرا که بسیاری از شخصیت‌ها با زبان‌های مختلف و بومی صحبت می‌کنند.
  • به مسائلی مانند HIV و مشکلات مهاجرتی که آمریکا در دهه‌های 70 و 80 با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کرد، پرداخته خواهد شد.
  • فیدل کاسترو تخیلی/ساختگی در بازی حضور دارد.
  • Rockstar در حال حاضر در کنار این پروژه به سختی بر روی Bully 2 نیز کار می‌کند.
  • بازی در حال حاضر در مرحله pre-alpha قرار دارد و تاریخ عرضه نامشخص است.

تمامی این اطلاعات در حد شایعه هستند و Rockstar هیچ جزئیاتی در مورد پروژه جدید خود منتشر نکرده است اما اگر یادتان باشد قبل از رونمایی Red Dead Redemption 2 منبعی نامشخص اطلاعات زیادی در مورد شخصیت‌ها،داستان و گیمپلی منتشر کرد که همگی آن‌ها درست بودند، از آن‌جایی که شایعه جدید به جزئیات دقیقی مانند نام شخصیت‌ها و دوره روایتی اشاره دارد ممکن است این اطلاعات نیز صحیح باشند.

نظر شما در این باره چیست؟