Menu

شایعه: Bully 2 در دست ساخت قرار دارد و داستان جیمی هاپکینز در دانشگاه را روایت خواهد کرد

باری دیگر شایعات جدیدی در سطح اینترنت منتشر شده‌اند که به در دست ساخت بودن Bully 2 در کنار Grand Theft Auto جدید اشاره می‌کنند. همانطور که می‌دانید در طول این سال‌‎ها شایعات زیادی به Bully جدید و توسعه آن توسط Rockstar منتشر شده است اما این شرکت به سنت همیشگی خود پایبند بوده و حتی اگر این بازی در دست ساخت قرار داشته باشد، زودتر از برنامه‌‌ریزی‌های انجام شده جزئیاتی از آن منتشر نمی‌کند. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از منابعی ناشناس، Rockstar در حال حاضر به سختی بر روی Bully 2 کار می‌کند. فردی در Reddit این موضوع را همراه با جزئیاتی ذکر کرد که قبل از این نمی‌دانستیم.

با توجه به سخنان این شخص ناشناس، بازیکنان باری دیگر کنترل جیمی هاپکینز، شخصیت اصلی بازی اول را در دست خواهند داشت، کسی که حالا وارد دانشگاه شده و سال اولی به حساب می‌آید. چنین ادعایی از سوی این منبع با شایعات قبلی همخوانی دارد.

با این وجود، به نظر می‌رسد این شایعه ایرادی اساسی دارد چرا که چندی پیش(درماه مارس گذشته) صداپیشه جیمی، "گری روسنثال"، ادعا کرد که عاشق ساخت ادامه بازی و همکاری دوباره با Rockstar است اما آن‌ها هنوز با او در رابطه با چنین پروژه‌ای ارتباط برقرار نکرده‌اند. البته ممکن است برای بازی جدید از صداپیشه دیگری استفاده شود و یا این که پروژه هنوز به مرحله‌ استفاده از صداپیشان نرسیده باشد که البته چنین چیزی دور از ذهن است.

این خبر تنها در سطح یک شایعه قرار دارد، نه تنها منبع مذکور سابقه گزارشات دقیق را ندارد بلکه ایرادات اساسی در بیانیه او دیده می‌شود. با توجه به گفته‌های این کاربر Reddit، او این اطلاعات را از دو منبع مختلف دریافت کرده که هر دو خبرنگاران بازی‌های ویدیویی هستند.

نظر شما در این باره چیست؟