Menu

Dragon Quest جدید برای نسل بعدی در دست ساخت قرار دارد

چندی پیش شرکت Square Enix بازی نسل بعدی Dragon Quest را تایید کرد که احتمالاََ Dragon Quest XII نام دارد و در حال حاضر توسط تیم Dragon Quest مراحل ساخت را طی می‌کند. اطلاعاتی زیادی از این پروژه در دست نیست اما به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Square Enix، هدف اصلی این پروژه جذب طرفداران جدید و در عین حال حفظ بازیکنان قدیمی و خبره سری می‌باشد. احتمالاََ در حال حاضر تیم توسعه دهنده به دنبال ایده‌های جدید است تا عنوانی متفاوت اما پایبند به ریشه را عرضه کند.

با توجه به بیانیه منتشر شده از سوی Square Enix، مرحله برنامه‌ریزی برای بازی به اتمام رسیده و در حال حاضر تیم سازنده وارد فاز عملی‌سازی و بهبود شده است. متاسفانه موارد ذکر شده تنها اطلاعاتی می‌باشد که در دست داریم و به نظر می‌رسد به این زودی‌ها شاهد جزئیات بیشتر نباشیم.

همانطور که می‌دانید سری Dragon Quest یکی از فرنچایزهای قدیمی JRPG می‌باشد که از سال 1989 تا به امروز به واسطه نسخه‌های مختلف عرضه شده، طرفداران زیادی پیدا کرده است. البته اسپین-آف‌های مختلفی مانند Dragon Quest Builders در مشهور شدن آن نقش زیادی داشتند. این سری در ژاپن طرفداران زیادی دارد اما هیچوقت نتوانسته در غرب قدرتمند ظاهر شود.

نظر شما در این باره چیست؟