Menu

Respawn Entertainment: موفقیت Apex Legends برای ما هزینه داشت و باعث کنار گذاشته شدن برنامه‌هایمان برای سری Titanfall شد

شکی نیست که عنوان Apex Legends برای دو شرکت Respawn Entertainment و EA موفقیتی بزرگی را به همراه آورده است. معرفی این عنوان چندنفره در اوایل سال جاری میلادی به شکل کاملا غافلگیر کننده‌ای صورت گرفت و بازی به لطف رویکرد نوآورانه خود در سبک بتل رویال به سرعت توانست توجه بازیکنان را به خود جلب کند. اما این موفقیت تاوانی داشته و به گفته مدیر عامل استودیو Respawn آقای وینس زامپلا این تاوان را باید سری Titanfall پرداخت کند.

به گزارش پردیس گیم، در مصاحبه با وبسایت Game Informer در ارتباط با عنوان آینده این استودیو یعنی Star Wars Jedi: Fallen Order، زامپلا همچنین کمی هم به Apex Legends پرداخت و از تاثیر این بازی بر روی پروژه‌های در حال ساخت استودیو گفت و تایید کرد که موفقیت عظیم بازی Respawn را مجبور به تمرکز بر روی Apex Legends و ساخت محتوای جدید برای آن کرد.

"موفقیت Apex Legends باعث شد که منابعمان را صرف پشتیبانی از این بازی و ساخت محتوای جدید برای آن کنیم و در نتیجه همه برنامه‌هایمان برای Titanfall را تا مدت زمانی نامشخص کنار بگذاریم." از صحبت‌های زامپلا چنین برداشت می‌شود که ساخت عنوان‌های بیشتری از سری Titanfall همچنان در برنامه‌های Respawn جا دارد اما این مدیر اجرایی در مصاحبه با Game Informer از ارائه جزئیات بیشتری در این رابطه خودداری کرد.

وینس زامپلا در ادامه از تاثیر موفقیت Apex Legends بر استودیو Respawn گفت: "Apex فراتر از بلندپروازانه‌ترین تصورات ما ظاهر شد. پس از این موفقیت به سختی تلاش کردیم تا بتوانیم پاسخگوی حجم بالای تقاضای میلیون‌ها بازیکن بوده و به آنها به بهترین شکل سرویس دهیم. البته که تا باشد از این درگیری‌ها اما در نیمه اول سال سرمان بسیار شلوغ بود!"

در حالی که موفقیت Apex Legends باعث شد که Respawn برنامه‌های خود برای Titanfall 3 را متوقف کند اما این مسئله از سوی دیگر تاثیر شگفت‌انگیزی بر افزایش بازیکنان Titanfall 2 داشت. Respawn در حال حاضر به صورت تمام وقت درگیر ساخت محتوای بیشتر برای Apex Legends و توسعه Star Wars Jedi: Fallen Order است و حقیقت این است که طرفداران Titanfall به این زودی‌ها عنوان جدیدی از این سری را تجربه نخواهند کرد.