Menu

Watch Dogs Legion تا 20 بار قابلیت تکرارپذیری دارد

Ubisoft در اوایل این ماه و در جریان مراسم E3 از بازی Watch Dogs Legion برای PS4،Xbox One و PC رونمایی کرد که ویژگی اصلی این عنوان عدم وجود شخصیت اصلی و به جای آن استفاده از تعداد زیادی NPC قابل بازی می‌باشد. در کنار این ویژگی شاهد ماموریت‌های ریشه‌ای،صداگذاری کامل و طراحی انیمیشن برای تمامی NPCها خواهیم بود که در این سطح گستردگی واقعا ماموریت سختی پیش روی سازندگان است. سیستمی که ذکر شد بسیار تا بسیار جاه‌طلبانه به نظر می‌رسد اما به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سخنان تازه Ubisoft، تکرارپذیری بازی در سطح بالایی قرار دارد و می‌توان ساعت‌ها با این عنوان سرگرم شد. Ubisoft چندی پیش اعلام کرد، Watch Dogs Legion شامل 20 خط داستانی(فیلمنامه) مختلف می‌شود، بنابراین بازی طوری طراحی شده است که 20 بار تکرار شود. هر یک از این خط‌های داستانی شخصیت‌های خاص خود با ویژگی‌های جداگانه را دارد و همین موضوع باعث می‌شود بازیکن تجربه‌ای متفاوت داشته باشد.

"کلینت هاکینگ"، کارگردان بازی، در این باره گفت:

"هیچ شخصیت اصلی‌ای وجود ندارد که بخش‌های سینماتیک را آغاز کند و تمامی افراد که وارد گروه خود می‌کنید، تنها نقش حمایتی دارند. در بازی 20 خط داستانی متفاوت وجود دارد و معنای این حرف تکرار برخی خط‌ها به شیوه‌ای کمی متفاوت نیست. ما در مورد شخصیت‌های مختلف،ویژگی‌های رفتاری جداگانه،صداگذاری‌های متفاوت و بازیگری‌های متمایز صحبت می‌کنیم. ما از تکنولوژی‌های خاصی استفاده می‌کنیم که تمامی صداهای دریافت شده را تغییر می‌دهد، به عنوان مثال اگر شما جو و جان را وارد گروه خود کنید و اگر هر دو توسط یک شخص صداگذاری شده باشند، وقتی با یکدیگر صحبت می‌کنند شما متوجه این موضوع نخواهید شد که صداپیشه آن‌ها فردی مشترک می‌باشد. ما از فوتوگرامتری برای کپچر کردن چهره‌های مختلف استفاده کردیم که با بهره‌گیری از تکنیک‌های نوین انیمیشن، به تولید سرهای مختلف به ما کمک کرده است."

همانطور که از صحبت‌های کارگردان بازی می‌توان فهمید، برای ساخت Watch Dogs Legion از تکنولوژی‌ها و رویه‌های رندوم مختلفی استفاده شده است اما به نظر می‌رسد Ubisoft با هدف طراحی بازی به صورت دستی پیش می‌رود و نمی‌خواهد همه چیز مصنوعی و غیرمنطقی جلوه کند.

Watch Dogs Legion در تاریخ 6 مارس سال آینده(16 اسفند) برای سه پلتفرم Xbox One،PC و PS4 منتشر خواهد شد.

نظر شما در این باره چیست؟