Menu

Game of Thrones می‌توانست فصل‌های بیشتری داشته باشد

سریال فوق العاده زیبا و حماسی Game of Thrones که اخیرا هم برنده بهترین سریال درام مراسم Emmy شد، سال آینده با فصل هشتم به پایان می‌رسد، اما این چیزی نیست که خالق این مجموعه یعنی جورج آر. آر. مارتین (George R.R. Martin) خواستار آن بود.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamespot، به تازگی و طی مصاحبه‌ای طی مراسم Emmy، جورج مارتین نویسنده سری کتاب‌های a Song of Ice and Fire، گفت که سریال تلویزیونی Game of Thrones می‌توانست تا فصل‌های 10، 11 و 12 نیز ادامه پیدا کند و کتاب‌های او، محتوای کافی را برای این منظور دارا است.

جورج در این مورد گفت: "Game of Thrones می‌توانست تا فصل‌های 10، 11 و 12 نیز ادامه پیدا کند و کتاب‌های من محتوای کافی را برای این فصل‌ها دارا هستند، اما به هر حال دی بی وایز (DB Weiss) و دیوید بنیاف (David Benioff)، شورانرهای سریال، خواستار بازگشت به زندگی‌های خود بودند."

اما وقتی به طور مستقیم از آقای مارتین سوال شد که چرا سریال در حال پایان‌پذیری است، او پاسخ داد که‌"حقیقتا نمی‌دانم!". اما دی بی وایز و دیوید بنیاف جواب بهتری را برای این سوال داشتند.

مارتین در ادامه افزود که دی بی و دیوید در حقیقت قصد داشتند تا سریال را با هفت فصل به اتمام برسانند،‌ اما مارتین و تیمش آن ها را متقاعد کردند که سریال در فصل هشتم به اتمام برسد. اما در اصل، مارتین 10 فصل را خواستار بود.

وایز و بنیاف بسیار مشغول هستند و اگر یادتان باشد، اوایل امسال شرکت دیزنی اعلام کرد که این دو را برای کارگردانی سری جدید فیلم‌های Star Wars استخدام کرده، اما تا کنون جزئیاتی از این فیلم مشخص نشده است.

مارتین همچنین تیم بازیگری Game of Thrones را ستایش کرد و گفت درک می‌کند که آن‌ها بسیار مشتاق هستند تا به زندگی‌های خود برسند و نقش‌های مختلفی را بازی نمایند.

با اینکه این سریال در فصل هشتم به اتمام می‌رسد، اما سازندگان در حال ساخت پنج اسپین-آف مختلف برای این سری هستند که بعضی از آن‌ها فاصله زمانی 100 سال و برخی نیز، 5000 سال قبل از وقایع سری اصلی هستند.

Game of Thrones در مراسم ایمی امسال نامزد 9 جایزه مختلف از جمله بهترین سریال درام و بهترین نقش دوم مرد برای پیتر دینکلیج شد.