Menu

Thronebreaker: The Witcher Tales، عنوانی تک نفره و نقش آفرینی که در جهان The Witcher رخ خواهد داد

استودیوی مطرح CD Project RED اعلام کرده است که عنوان جدید، تک نفره و ماجراجویی Thronebreaker: The Witcher در تاریخ 2 آبان برای PC و 13 آذر برای Xbox One و PS4 عرضه خواهد شد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Thronebreaker: The Witcher ،Dsogaming عنوانی تک نفره و نقش آفرینی است که در جهان سری محبوب The Witcher رخ خواهد داد و از عناصر حل پازل، سیستم مبارزات کارتی و ماجراجویی داستان محور بهره خواهد برد. در بازی شاهد صحنه‌هایی از دنیای Witcher خواهید بود که تا به حال کسی ندیده است. شخصیت قابل کنترل در این عنوان "میو" نام دارد که ملکه ناحیه شمالی Lyria است و باید از تخت سلطنت خود در مقابل تهاجم Nilfgaardian دفاع کند. بازیکنان قادر خواهند بود که نیروهای خود را بسازند، به تکمیل ماموریت‌ها بپردازند و داستان‌های جدید کشف نشده‌ای را بیایند که توسط خالقان عنوان فوق موفق Thw Witcher 3: Wild Hunt خلق شده است.

CD Project RED هیچگونه تصویر و یا تریلری از بازی منتشر نکرده است و هنوز نمی‌دانیم که آیا این بازی عناصر بصری قابل مقایسه با Witcher 3 خواهد داشت یا نه.

به هر حال این بازی در جهان The Witcher رخ خواهد داد و نباید انتظاراتتان را به مانند یک عنوان اصلی The Witcher بالا ببرید. امیدواریم به زودی شاهد تریلر و تصاویر بازی نیز باشیم.