Menu

Beyond Two Souls از قفل Denuvo استفاده می‌کند + تصاویری از نسخه‌ی دمو با کیفیت 4K

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DSOGaming، استودیوی Quantic Dream به تازگی نسخه‌ی دموی نسخه‌ی PC بازی Beyond Two Souls را منتشر کرده و بعد از انتشار، مشخص شد که این عنوان سینماتیک از قفل صد کرک Denuvo Anti Tamper استفاده می‌کند. این نسخه، گرافیکی مشابه با نسخه‌ی PC با Heavy Rain دارد و از لحاظ اجرایی هم مانند آن است و به خوبی و بدون مشکل در رزولوشن 4K و با بالاترین گرافیک قابل تجربه است.

به همین منظور وب سایت DSOGaming، تصاویری از این نسخه‌ی دمو منتشر کرده که بر روی سیستمی با پردازنده‌ی Intel i7 4930K (اورکلاک شده در 4.2Ghz)، 16 گیگابایت رم DDR3 2133Mhz اجرا شده که شامل کارت کرافیک RTX 2080 Ti شرکت NVIDIA و Radeon RX Vega 64 شرکت AMD و سیستم عامل 64 بیتی ویندوز 10 می‌شود؛ همچنین آخرین نسخه از درایورهای کارت گرافیک‌های NVIDIA و AMD بر روی آن نصب شده است. البته طبق بررسی‌ها با کارت گرافیک GTX 980Ti هم می‌شود این بازی را در رزولوشن 4K و با بالاترین گرافیک بازی کرد.

نسخه‌ی دموی بازی Beyond Two Souls با فریم ریت 60 در ثانیه در سیستم تست DSOGaming اجرا می‌شده و بازی می‌تواند در فریم ریت‌های 30 و 60 در ثانیه قفل شود.

استودیوی Quantic Dream به تنظیمات گرافیکی این بازی چندین مورد اضافه کرده و شما می‌توانید میزان کیفیت تکسچرها، مدل‌ها، بازتاب‌ها، سایه‌ها Anti-Aliasing و Ambient Occlusion را تنظیم کنید. همچنین گزینه‌ای برای فعال و غیر فعال کردن قابلیت‌های Motion Blur و Depth of Field طراحی شده است.

از لحاظ گرافیکی، نسخه‌ی PC بازی Beyond Two Souls بهترین نسخه‌ی آن است و به راحتی می‌توان آن را در رزولوشن 4K و با فریم ریت 60 در ثانیه اجرا کرد (نسخه‌ی PS4 این بازی با فریم ریت 30 در ثانیه اجرا می‌شده است). با اینحال ممکن است بعضی از تکسچرهای بازی مقداری قدیمی و تاریخ مصرف گذشته باشند و همچنین Alising بازی قابل توجه است (این عنوان تنها از FXAA و SMAA برای Anti Alising استفاده می‌کند). همچنین انیمیشن بعضی از شخصیت‌ها هم قدیمی و کهنه شده و مدل سه بعدی ویلم دفو (Willem Dafoe) ممکن است کمی عجیب و غریب برایتان جلوه کند. با اینحال مدل پروتاگونیست اصلی مونث بازی یعنی جودی ویلیامز (Jodie Holmes) که بر اساس بازیگر معروف، الن پیچ (Elen Page) است، به طور کاملا خیره کننده‌ای فوق العاده است.

شما در زیر می‌توانید تعدادی از تصاویر نسخه‌ی دموی این بازی را با رزولوشن 4K مشاهده کنید: <برای تماشا در کیفیت اصلی بر روی تصویر کلیک کنید>

نظر شما در این رابطه چیست؟