Menu

هویت مبارز بعدی Mortal Kombat 11 توسط کارگردان این بازی فاش شد

اولین شخصیتی که در قالب بسته دانلودی به جمع مبارزین Mortal Kombat 11 اضافه شد، Shang Tsung بود. چند هفته از عرضه این بسته الحاقی گذشته و طرفداران بی‌شک تاکنون بارها و بارها در نقش این استاد مبارزه به استقبال رقبای خود رفته‌اند و اکنون زمانی است که آنها در انتظار اضافه شدن مبارز بعدی هستند. در حال حاضر مبارز جدید Mortal Kombat 11 را نمی‌شناسیم اما با توجه به پستی که کارگردان این بازی، اِد بون، اخیرا در توییتر منتشر کرد به نظر می‌رسد که این شخصیت تازه وارد کسی نیست جز Nightwolf.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از GameRant، اِد بون در توییت جدید خود تصویری را منتشر کرده که ظاهرا تبر Nightwolf را نشان می‌دهد. ظاهر Nightwolf در این تصویر مشخص نیست اما به نظر می‌رسد که این شخصیت خود را برای بازگشت به میدان مبارزه آماده می‌کند. به گفته بون، این تصویر بخشی از چیزی است که در آینده به Mortal Kombat 11 اضافه خواهد شد. یک شخصیت با یک تبر که قرار است به‌زودی به جمع مبارزین Mortal Kombat 11 بپیوندند، به نظر شما بجز Nightwolf چه شخصیتی دیگر می‌تواند باشد؟

https://onlinepharmacy-rxoffer.com/wp-content/uploads/2019/07/D_Lb1S3WwAAFjua.jpg

اگر Nightwolf دومین شخصیت بسته‌های دانلودی Mortal Kombat 11 باشد، احتمالا بتوانیم دیگر شخصیت‌ها را نیز پیش‌بینی کنیم. در پایان تریلر معرفی بسته دانلودی Shang Tsung دیدیم که ابتدا نام شخصیت Nightwolf و سپس Sindel و Spawn ظاهر شد. با توجه به ترتیب ظاهر شدن این اسامی می‌توان گفت که سومین شخصیت بسته‌های دانلودی Mortal Kombat 11 احتمالا Sindel و چهارمین شخصیت نیز Spawn خواهد بود. می‌ماند دو شخصیت مهمان که با اضافه شدن آنها، محتوای Kombat Pack 1 نیز به پایان می‌رسد.

گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد هویت دو شخصیت مهمان Kombat Pack 1 بوجود آمده است. بیشتر شایعه‌ها بر اضافه شدن Ash از سری Evil Dead و Terminator تاکید دارند اما احتمالات دیگری هم مطرح شده است. بعنوان مثال می‌توان به شایعه حضور شخصیت Joker از DC Comics به Mortal Kombat 11 بعنوان یک شخصیت مهمان اشاره کرد.

این احتمال وجود دارد که استودیو NetherRealm بسته‌های مبارزین بیشتری را نیز عرضه کند و شخصیتی مانند Joker را از این طریق در آینده به بازی خود اضافه کند.

Mortal Kombat 11 هم اکنون بر روی PC ،PS4 ،Switch و Xbox One در دسترس قرار دارد. همچنین نسخه Stadia این بازی نیز در دست توسعه قرار دارد.