Menu

سونی: دنیا برای استریم بازی‌های ویدیویی آماده نیست؛ به کنسول‌هایی مثل PS5 همچنان نیاز است

به نظر می‌رسد سونی قصد ندارد به طور کامل بر روی استریم بازی‌های ویدیویی سرمایه‌گذاری کند. از آن‌جا که به اواخر نسل حاضر و عرضه کنسول‌ PS5 نزدیک می‌شویم، این شرکت در مورد سرویس‌های استریم بازی‌های ویدیویی مانند Google Stadia صحبت کرده و اعلام کرده است که دنیا هنوز برای چنین تکنولوژی و سرویسی آمادگی ندارد. بخش عمده تاکید سونی بر این موضوع بود که هنوز همه مردم دنیا اینترنت ثابت و خوب ندارند و از طرفی برای بازی‌های مشهور و پر طرفدار هنوز یک کنسول فیزیکی ضروری می‌باشد.

به گزارش پردیس‌گیم و با توجه به اعلامیه Wall Street Journal، سونی هنوز در مورد تکنولوژی‌های استریم و جایگزینی آن با حالت سنتی مطمئن نیست. رئیس این شرکت، "کنچیرو یوشیدا"، در مورد PS5 گفت:

"PS5 به طرز شدیدی از نظر پردازش و گرافیک تقویت شده است و به همین دلیل ما باید کنسول نسل بعدی داشته باشیم و داشتن کنسول نسل بعدی منطقی به نظر می‌رسد."

اگرچه سونی سرویس‌هایی مانند Google Stadia را رقیب احتمالی می‌داند اما این رقابت در طولانی مدت شکل می‌گیرد و به این زودی‌ها توانایی رقابت با کنسول‌های سنتی را ندارد. مشخصاََ سونی در حال حاضر بر روی تکنولوژی استریم و PS Now سرمایه‌گذاری کرده است اما به طور حتم چنین چیزی باری این شرکت اولویت ندارد.

نظر شما در این باره چیست؟