Menu

بازی ترسناک The Blackout Club در 8 مرداد ماه برای PC ،PlayStation 4 و Xbox One منتشر می‌شود

در ماه مارس 2018، برای اولین بار از عنوان کوآپ ترسناک The Blackout Club توسط استودیوی سازنده‌ی عناوین indie به نام Question Games معرفی شد.

این بازی پیش‌تر و کمی قبل از هالووین به صورت Early Access روی استیم در دسترس بازیکنان قرار گرفته و تا حالا بازخوردهای به شدت مثبتی نیز دریافت کرده (میانگین 88 درصد رأی مثبت). به گزارش پردیس گم و به نقل ازwccftech ، چند روز قبل، توسعه دهندگان اعلام کردند The Blackout Club درست در آخرین روز ماه جولای برای PC، PlayStation 4 و Xbox One منتشر می‌شود. از آنجا که سومین فصل سریال Stranger Things در اوایل ماه جولای پخش می‌شود، احتمالاً Question Games قصد داشته کمی از هایپ به وجود آمده برای این ژانر استفاده کند.

نسخه‌ی 1.0 عنوان The Blackout Club یک ناحیه‌ی جدید عظیم و بسیاری فیکس برای باگ‌ها را شامل می‌شود.

مد نظر داشته باشد، اگر علاقه دارید این بازی را روی کامپیوترهای شخصی تجربه کنید، بهترین زمان خرید همین حالاست. حراج تابستانه‌ی استیم درحال حاضر بازی را با 20 درصد تخفیف در اختیار بازیکنان قرار داده و Question Games اظهار داشته قیمت نهایی این عنوان با نزدیک شدن به روز عرضه بیشترخواهد شد.

The Blackout Club عنوانی اول شخص و به صورت co-op درمورد گروهی از دوستان نوجوان است که به دنبال رازهای خوفناک و مرموز شهر کوچک خود می‌گردند.

هر شب، تمامی اهالی شهر از تخت‌هایشان بیرون آمده و شروه به راه رفتن در خواب می‌کنند. صبح، هیچکدام، هیچ چیز درمورد اتفاقات شب گذشته را به یاد نمی‌آورند.

شما و دوستانتان باید با هم متحد شوید تا به نیرویی که علیه‌تان قد بلند کرده غلبه کنید. با استفاده از ابزارهایی مثل پهبادها، وسایل صوتی و قلاب‌های سیمی می‌بایست با مدرک به بزرگسالان ثابت کنید در شب‌ها چه بلایی بر سر همه می‌آید.

با سیستمی منحصر به فرد که اهداف، دشمنان، لوت و بقیه چیزها را تغییر می‌دهد، هیچ دو شبی در محله شبیه به هم نخواهند بود.

ویژگی‌های گیم‌پلی؛

مکانی مدرن و ترسناک برای گشت و گذار: محله‌ای زیبا و مدرن پر از خانه‌ها، درخت‌ها و شبکه‌ای بسیار مرموز از تونل‌های زیرزمینی.

یک گیم‌پلی مبتنی بر همکاری: قابلیت پشتیبانی از 1 تا 4 بازیکن به صورت همزمان.

هر شب یک ماجراجویی تازه: مأموریت‌ها به صورت خود به خودی ساخته می‌شوند و بر اساس سطح بازیکن و میزان پیش‌روی متفاوت هستند. گشتی‌های دشمنان، محل لوت‌ها، اهداف مأموریت‌ها، موانع موجود در محیط و سایر قسمت‌های مربوط به مأموریت‌های هر شب هرگز شبیه به یکدیگر نخواهند بود و بدین شکل لذت تجربه‌ی چندباره افزایش پیدا خواهد کرد.

دنیایی که به شکلی غنی سبیه‌سازی و نحوه‌های متفاوتی برای بازی در آن تعبیه شده: بازیکنان آزادی این را دارند که با سرعت دلخواه خود در بازی پیشروی کنند و هر مسیری که می‌خواهند در جهان این عنوان پیش بگیرند. توانایی‌ها و آیتم‌های مختلفی را تجربه کنید تا راه‌حل‌های خلاقانه‌ای برای هر مشکل بیابید.

رازی در اعماق سطح زمین: با اینکه ما تیم کوچکی هستیم، پیش از اینکه به صورت مستقل شروع به کار کنیم دهه‌ها سال تجربه در ساخت عناوین AAA را داریم و آخرین بازی‌مان به نام The Magic Circle جوایزی در زمینه داستان و نحوه‌ی روایت آن دریافت کرده. با اینحال.. در The Blackout Club، یک سری سورپرایز ویژه در نظر گرفته‌ایم که فکر می‌کنیم حتی کهنه‌کارترین بازیکنان سبک وحشت را نیز هیجان‌زده می‌کند.

رشد شخصیت‌ها و شخصی سازی: بازیکنان می‌توانند شخصیت خودشان را ساخته و با بازگشایی لباس‌های جدید، حالت‌های مختلف و مدل موهای گوناگون آن را شخصی سازی کنند. همینطور که بازیکنان به پیشروی در بازی ادامه می‌دهند می‌توانند قابلیت‌هایشان را نیز گسترش دهند.

تهدیدی دیده نشده: اگر بازیکنان مواظب نبوده و توجه زیادی به خود جلب کنند، The Shape به سراغشان خواهد آمد. وقتی او قصد شکار کردنتان را دارد باید به یکدیگر کمک کرده و هوای هم را داشته باشید. این هم یک نکته‌ی به درد بخور… فقط با چشم‌های بسته می‌توانید The Shape را ببینید.

در نهایت می‌توانید تریلری از بازی را مشاهده کنید؛

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

نمایش به صورت تمام صفحه