Menu

سازنده عنوان جذاب Within the Cosmos از منابع الهام اصلی عنوان خود می‌گوید

نقش آفرینی مستقل و امیدوار کننده آقای فرانسوا دبوسی یعنی Within the Cosmos با الهام از برخی از عناوین بزرگ و پرطرفدار قرار است در تاریخ 1 اوت 2019 (پنج‌شنبه، ۱۰ مرداد ۱۳۹۸) از طریق شبکه Steam برای PC در دسترس قرار گیرد.

به گزارش پردیس گیم، توسعه‌دهنده عنوان Within the Cosmos آقای فرانسوا دبوسی در مصاحبه با وبسایت OnlySP از سری Star Trek بعنوان منبع الهام اصلی این بازی یاد کرده است: "می‌توانم بگویم که منبع الهام اصلی پروژه ما سری Star Trek است، فکر می‌کنم که داستان و پیش زمینه داستانی بازیکنان را دائما به یاد Star Trek بیندازد."

علاوه بر این سری علمی تخیلی کلاسیک، دبوسی همچنین به برخی از عناوین نقش آفرینی و اول شخص مطرح نیز اشاره کرد که در توسعه Within the Cosmos تاثیرگذار بوده‌اند.

"به سبک نقش آفرینی اول شخص علاقه دارم، بنابراین Deus Ex درست مانند Fallout: New Vegas دیگر منبع الهام اصلی پروژه بوده است. این دو بازی از جمله نقش آفرینی‌های اول شخص تراز اولی هستند که به شدت دوستشان دارم. همچنین به بازی‌های فضایی مانند Halo و Mass Effect هم نگاهی داشته‌ام. هر کدام از این عناوین به نوعی در ساخت بازی تاثیرگذار بوده‌اند."

در ادامه نمایشی از این عنوان جذاب را تماشا کنید.

دانلود با کیفیت HD | دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه