Menu

Ubisoft توضیح می‌دهد که چگونه تمامی شخصیت‌های موجود در Watch Dogs: Legion را قابل بازی کرده است

با وجود اینکه بسیاری از طرفداران مشتاق Watch Dogs پیش از معرفی سومین قسمت این سری بازی از روایت آن در شهر لندن با خبر شده بودند اما کمتر کسی فکر می‌کرد که در این نسخه بتوان بازی را در نقش تک تک شخصیت‌های موجود تجربه کرد.

به گزارش پردیس گیم، کارگردان ارشد Watch Dogs: Legion یعنی کلینت هاکینگ به تازگی در مصاحبه با وبسایت Gamasutra در مورد پیاده‌سازی این سیستم و نحوه کار آن توضیحاتی را ارائه داده است. به گفته هاکینک، بعد از دیدار با سهامداران، تیم سازنده تصمیم گرفت که سیستم جدیدی را تحت عنوان "سرشماری" (Census) خلق کند تا در نقش یک پایگاه داده رابطه‌ای برای تولید شخصیت‌های غیر قابل بازی (NPC) ظاهر شود.

Census نه تنها می‌تواند به طور خودکار شخصیت‌های غیر قابل بازی را تولید کند بلکه هر زمان که شخصیتی توسط بازیکن انتخاب شود این سیستم قادر است شناسنامه و مشخصاتی معتبر را به شخصیت برگزیده متصل کند. در این مرحله سیستم Census در نقش یک پایگاه داده رابطه‌ای وارد عمل شده و انیمیشن‌ها، نژاد و پیشه آن شخصیت را شناسایی کرده و بر اساس صفات و اطلاعات موجود، نام و مهارت‌های منحصر به فردی را به شخصیت مورد نظر اختصاص می‌دهد.

کلینت هاکینگ برای توضیح جزئیات بیشتر این سیستم یک پارکبان را مثال زد. پارکبان از شخصیت‌هایی است که بواسطه شغلی که دارد تنها در زمان‌های مشخصی از روز در سطح شهر دیده می‌شود و درآمد مشخصی هم دارد. سیستم با توجه به درآمد یک پارکبان، بخش‌هایی از شهر لندن که این شخصیت می‌تواند در آنجا ساکن شود را شناسایی می‌کند. سیستم در ادامه صفات دیگر شامل نژاد او را بررسی می‌کند، این مشخصه محله زندگی او و همکاران نزدیکش را مشخص خواهد کرد.

هاکینگ در ادامه به جزئیات بیشتر این سیستم پرداخت. به گفته او، این پارکبان دوستان منحصر به فردی داشته و فعالیت‌های خاصی را انجام خواهد داد حتی ممکن است از حامیان طبیعت باشد. او پشت میز نشین نیست و در فضای آزاد کار می‌کند بنابراین از مشخصه‌های گیم پلی او می‌تواند قدرت بدنی بالا، بدن چابک و سلامت باشد.

تک تک این مراحل به دقت طی می‌شود تا تمامی تجربه‌های ممکن در Watch Dogs: Legion با تکیه بر مجموعه‌ای صفات و خصوصیات منحصر به فرد، اصیل و ویژه از کار در بیایند.

Watch Dogs Legion در تاریخ 6 مارس 2020 (جمعه، ۱۶ اسفند ۱۳۹۸) برای PC ،PS4 ،Xbox One و Google Stadia در دسترس قرار خواهد گرفت.