Menu

Bandai Namco از بازی اکشن نقش‌آفرینی تمام آنلاین Blue Protocol رونمایی کرد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، شرکت Bandai Namco از بازی جدید خود با نام Blue Protocol رونمایی کرد که در سبک اکشن نقش‌آفرینی آنلاین قرار دارد و برای PC منتشر خواهد شد. این عنوان توسط Bandai Namco Online و Bandai Namco Studios در دست ساخت قرار دارد.

Blue Protocol در حال حاضر مراحل ساخت را طی می‌کند و با استفاده از Unreal Engine 4 توسعه می‌یابد. این عنوان گرافیکی با استایل انیمه‌ای و High End خواهد داشت به صورتی که مخاطب با بازی کردن آن احساس می‌کند که یک انیمه‌ زیبا و چشم‌نواز را مشاهده می‌کند.

تصویری که در ابتدای پست مشاهده می‌کنید تنها اسکرین‌شاتی می‌باشد که از بازی در دست داریم. در قسمت توضیحات نیز امده است:

"دنیا در حال تخریب است، زمانش رسیده که متحد شویم. با دوستان و غریبه‌ها همراه شوید و دشمنانی که ممکن است قوی‌تر از شما باشند را شکست دهید. در مکان و زمان سفر کنید و آینده را فراتر از این نبرد تغییر دهید."

لازم به ذکر است که ترکیب دو تیم Bandai Namco Studios و Bandai Namco Online یک استودیو جداگانه را با نام Project Sky Blue تشکیل داده‌ است که هدف اصلی آن‌ها برنامه‌ریزی،توسعه و ارائه یک IP سرگرم‌کننده جدید از سوی ژاپن به دنیا می‌باشد. همچنین اعلام شد که Blue Protocol در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های آن‌ها است.

تاریخ عرضه Blue Protocol در حال حاضر نامشخص است.

نظر شما در این باره چیست؟