Menu

تماشا کنید: مرحله جدید عنوان ترسناک روانشناسانه Visage چهار تا شش ساعت گیم‌پلی را به بازی اضافه خواهد کرد

SadSquare Studio امروز با نمایش یک تریلر، مرحله جدیدی از بازی ترسناک روانشناسانه خود یعنی Visage را رونمایی کرد. این نمایش را در ادامه تماشا کنید.

دانلود با کیفیت HD | دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

به گزارش پردیس گیم،انتظار می‌رود که این مرحله جدید حدودا 4 تا 6 ساعت گیم‌پلی را به بازی اضافه کند. مرحله جدید Visage در ابتدا قرار بود در ماه فوریه عرضه شود اما به دلیل برآورده نکردن انتظارات تیم سازنده تا 3 جولای 2019 (چهارشنبه، ۱۲ تیر ۱۳۹۸) تاخیر خورد.

بر اساس اعلام SadSquare این مرحله جدید "قدم پایانی" تا پیش از عرضه نسخه نهایی بازی است و پس از این، بجز رفع ایرادات و تغییرات جزئی، نسخه دسترسی زودهنگام Visage محتوای اضافی دیگری دریافت نخواهد کرد.

هفته آینده جزئیات جدیدی از روند توسعه بازی و هدیه افرادی که در Kickstarter به تیم سازنده کمک مالی کرده‌اند، اعلام خواهد شد.

Visage اولین بار در سپتامبر 2015 معرفی شد. بعد انتشار اولین نمایش از گیم‌پلی و جزئیاتی از بازی، شامل تایید نسخه PlayStation 4 و Xbox One، عرضه این عنوان ترسناک به زمانی نامشخص موکول شد. طراحی محیط‌های این بازی بازی در ژانویه سال گذشته تکمیل شد.

Visage در اکتبر سال گذشته بر روی سرویس Early Access شبکه Steam عرضه شد و از آن زمان تاکنون بازخوردهای بسیار مثبتی را از سوی طرفداران دریافت کرده است.