Menu

فروش عنوان My Friend Pedro در هفته اول انتشار از مرز 250,000 نسخه عبور کرد + ویدیویی از پشت صحنه ساخت بازی

شرکت Devolver Digital امروز اعلام کرد که فروش عنوان My Friend Pedro در هفته اول انتشار از مرز 250,000 نسخه عبور کرده است.

به گزارش پردیس گیم، Devolver Digital در توییتر رسمی خود تایید کرد که عنوان My Friend Pedro تنها یک هفته پس از عرضه بیش از 250,000 نسخه فروخته است. این اکشن هیجان‌ انگیز هم اکنون تنها بر روی دو پلتفرم PC و Nintendo Switch در دسترس قرار دارد و از سوی دیگر عنوانی مستقل و کوچک به حساب می‌آید و این فروش برای چنین عنوانی بی‌شک یک موفق بزرگ است. My Friend Pedro به تنهایی ثابت می‌کند که بازیکنان همچنان به تجربه این دسته عناوین علاقه نشان می‌دهند و ساخت بازی‌هایی در این سبک باید ادامه پیدا کند.

Devolver Digital دلیل موجهی برای جشن گرفتن این موفقیت دارد چرا که عنوان قبلی این شرکت یعنی Katana Zero نیز در بخش فروش فوق العاده عمل کرد و با عرضه در ماه آوریل بر روی PC و Switch توانست 100,000 نسخه در هفته اول انتشار به فروش برساند و حال جدیدترین ساخته این شرکت، رکورد عنوان قبلی را به شکل قابل توجهی جابجا کرده است. به مناسبت این موفقیت Devolver Digital ویدیویی از پشت صحنه ساخت My Friend Pedro را منتشر کرد که طی آن ویکتور آگن از استودیو سازنده بازی یعنی DeadToast Entertainment از روند توسعه این عنوان موفق می‌گوید.

ویکتور در این ویدیو از چگونگی آشنایی خود با گیمینگ و چالش‌هایی که در مسیر رسیدن به جایگاه فعلی خود تجربه کرده و روند توسعه My Friend Pedro می‌گوید. در ادامه می‌توانید این ویدیو را مشاهده کنید.

دانلود با کیفیت HD | دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

My Friend Pedro هم اکنون بر روی Nintendo Switch و PC در دسترس قرار دارد.