Menu

Borderlands 2 VR توسط ESRB برای PC رده‌بندی سنی شد

به نظر می‌رسد که نسخه واقعیت مجازی عنوان Borderlands 2 به‌زودی قرار است بر روی PC عرضه شود. اوایل ماه سازمان ESRB که در زمینه رده‌بندی سنی بازی‌ها در آمریکا فعالیت دارد عنوان Borderlands 2 VR را برای PC لیست کرد. ESRB یکی از مورد اطمینان‌ترین منابعی است که پیش از این بازی‌های زیادی را قبل از موعد رسمی معرفی، لو داده است بنابراین با اطمینان می‌توان گفت که Borderlands 2 VR به پلتفرم PC خواهد آمد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DSOGaming، در Borderlands 2 VR، بازیکنان با شخصیتی همراه می‌شوند که با 87 سلاح متنوع، در تلاش است تا با از میان برداشتن دشمنان و غارت اموال آنها، در نهایت سیاره پاندورا را از چنگال Handsome Jack نجات دهد. بی‌شک تجربه این ماجراجویی از طریق تکنولوژی واقعیت مجازی، هیجان انگیز خواهد بود.

Borderlands 2 VR قابلیت‌های منحصر به فردی را اضافه کرده است تا ارائه‌دهنده یک تجربه واقعیت مجازی بی‌نقص باشد. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به امکان اسلوموشن کردن و کاهش موقتی سرعت بازی و آماده شدن برای حمله بعدی دشمنان و همچنین امکان تلپورت کردن اشاره کرد.

انتظار می‌رود که Borderlands 2 VR به‌زودی توسط Gearbox و 2K Games برای PC تایید شود. باید دید که آیا این بازی در روز عرضه بر روی Steam نیز در دسترس قرار خواهد گرفت یا مشابه Borderlands 3 تا مدتی در انحصار Epic Games Store خواهد بود.