Menu

تاریخ دقیق در دسترس قرار گرفتن EA Access برای بازیکنان PS4 مشخص شد

مدت زمان زیادی از رونمایی EA Access برای PS4 و پایان در انحصار بودن آن برای Xbox One نمی‌گذرد. حال، شرکت EA رسما تاریخ دقیق انتشار این سرویس اشتراکی را مشخص کرده است: EA Access در تاریخ 24 جولای(2 مرداد) برای دارندگان پلتفرم سونی در دسترس قرار خواهد گرفت.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot، اشتراک یک ساله EA Access قیمتی معادل 30 دلار یا 20 پوند خواهد داشت و برای هر ماه باید 5 دلار پرداخت کنید. این اشتراک به شما قابلیت دسترسی به عناوین مختلف EA از قبیل Titanfall 2،Star Wars: Battlefront II و FIFA 18 را خواهد داد، همچنین کسانی که جزو مشترکین این سرویس باشند برای خرید عناوین دیجیتالی شرکت EA و محتویات اضافه گوناگون برای بازی‌های مختلف، تخفیف 10 درصدی دریافت می‌کنند. آخرین قابلیت جذاب آن نیز دسترسی زودهنگام به عناوینی است که هنوز منتشر نشده‌اند. به طور مثال در مورد Battlefield V کسانی که اشتراک EA Access را داشتند حدود 10 ساعت به صورت مجانی بازی را تست کردند.

سونی تا قبل از این در مورد عرضه این سرویس بر روی کنسول خود تردید داشت. در سال 2014 شرکت سونی عرضه این سرویس بر روی کنسول خود را قبول نکرد و در این مورد گفت:

"در دسترس قرار گرفتن سرویس اشتراکی EA Access هیچ ارزشی را برای کنسول ما به ارمغان نمی‌آورد، بنابراین تصمیم گرفتیم از انتشار آن جلوگیری کنیم."

هنوز علت تغییر سیاست سونی مشخص نیست اما شاید بخاطر این است که در حال حاضر عناوین این شرکت را ارزشمندتر می‌داند.

نظر شما در این باره چیست؟