Menu

اطلاعاتی از پروژه‌های آینده استودیو Level-5؛ سومین قسمت از سری Ni No Kuni تایید شد

مجله ژاپنی Nikkei به تازگی مصاحبه‌ای را با رئیس استودیو Level-5 یعنی آکیهیرو هونو انجام داده است. این مصاحبه توسط وبسایت Game’s Talk منتشر شده و در ادامه می‌توانید با جزئیات آن همراه باشید.

به گزارش پردیس گیم، آکیهیرو هونو در این مصاحبه در مورد بازی Yo-kai Watch 4 بعنوان اولین پروژه Level-5 یاد کرده که از ابتدا بعنوان یک انحصاری Nintendo Switch در نظر گرفته شده بود. بازی عنوانی از سری Yo-kai Watch است که می‌تواند هر بازیکنی را سرگرم کند چرا که تیم سازنده هر چیزی که در نسخه‌های قبل مورد توجه طرفداران قرار گرفته است را در این قسمت قرار داده‌ است. Yo-kai Watch 4 همچنین به قسمت بعدی فیلم انیمه‌ای Yo-kai Watch، که قرار است در 13 دسامبر 2019 (جمعه، ۲۲ آذر ۱۳۹۸) عرضه شود، نیز ارجاعاتی دارد.

آکیهیرو هونو در ادامه این مصاحبه در مورد به تعویق افتادن عرضه دو بازی Inazuma Eleven Ares no Tenbin و Yo-Kai Watch 4 نیز گفت که Level-5 استودیویی است که برای ارائه عناوین فوق‌العاده تلاش می‌کند و به همین دلیل در تعیین تاریخ عرضه برای بازی‌های خود به شدت سخت‌گیرانه عمل می‌کند. اگر عنوانی مراحل توسعه را پشت سر بگذارد اما از نظر کیفی نتواند انتظارات را برآورده کند بی‌شک تاخیر خواهد خورد. اکنون این استودیو بازی‌سازی به این درک رسیده که باید به این استراتژی افتحار کند اما در کنار آن، با در نظر گرفتن قدرت توسعه و مراحل اشکال‌زدایی عناوین خود، از تاخیر خوردن یک بازی جلوگیری کرده و بازی‌های را در تاریخ مقرر عرضه کنند. با این هدف Level-5 اکنون در حال بررسی مراحل توسعه عناوین خود است.

Level-5 با هدف تبدیل Ni No Kuni به فرنچایزی بزرگ‌تر قرار است فیلم این عنوان را در تاریخ 29 اوت (پنج‌شنبه، ۷ شهریور ۱۳۹۸) در ژاپن به اکران در آورد. این استودیو با همین هدف همچنین اخیرا نسخه بازسازی شده این بازی را تایید و پورت اولین قسمت این بازی را نیز در سپتامبر 2019 برای Switch عرضه خواهد کرد. آکیهیرو هونو در ادامه صحبت‌های خود تایید کرد که قسمت بعدی سری بازی Ni No Kuni مدتی بعد از اکران فیلم آن، منتشر خواهد شد. ایشان عرضه نرم‌ افزاری مرتبط با Ni No Kuni بر روی گوشی‌های هوشمند را نیز تایید کرد.

بروزرسان جدیدی برای بازی موبایلی عرضه شده در جولای 2018 یعنی Fantasy Life Online به‌زودی عرضه شده و تجربه بازی را برای بازیکنان بهبود خواهد بخشید. Level-5 همچنین در تلاش برای گشترس هر چه بیشتر این بازی است و برگزاری رویدادهای ویژه‌ای در همکاری با Final Fantasy XIV از جمله برنامه‌های این شرکت در جهت تحقق این هدف است.

2019 برای Level-5 سال عناوین موبایلی است و این استودیو تاکنون چند عنوان متنوع را برای این پلتفرم عرضه کرده و همچنین بازی‌های دیگری را هم تا انتهای سال عرضه خواهد شد. یکی از این بازی‌ها Dragon & Colonies ساخته استودیو کیجی اینافونه یعنی Comcept است. عنوان دیگر نسخه ارتقا یافته Otome Yuusha است که اولین بار در سال 2018 عرضه شد.

Level-5 همچنین عنوان معرفی نشده‌ای را نیز در دست ساخت دارد که تمرکز آن بر روی ورزش‌های الکترونیکی است. این بازی یکی از جدیدترین چالش‌های Level-5 است. مخاطبین بازی "عموم بازیکنان" هستند اما بیشتر تلاش می‌کند که توجه کودکان را جلب کند. هدف این پروژه معرفی نشده، ارائه تجربه‌ای مفرح است به نحوی است که هیچ کس پس از باخت یک مسابقه، احساس بدی نداشنه باشد.

Level-5 پس از به تعویق انداختن عرضه چندین بازی خود، تلاش می‌کند که با بررسی منابع خود در آینده چنین مسئله‌ای تکرار نشود و از این طریق بتواند اعتماد مشتریان خود را بار دیگر بدست آورد.

Yo-kai Watch 4 پس از چندین تاخیر، سرانجام در تاریخ 20 ژوئن (پنج‌شنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۹۸) در ژاپن بر روی Switch عرضه شد. Inazuma Eleven Ares نیز همچنان تاریخ عرضه مشخصی ندارد و قرار است در سال جاری میلادی عرضه شود.