Menu

تاریخ عرضه Hunt: Showdown، بازی جدید Crytek، مشخص شد + تریلر جدید

چندی پیش استودیو Crytek و Koch media اعلام کردند که عنوان شوتر اول شخص رقابتی Hunt: Showdown در تاریخ 20 آگوست با قیمت 40 دلار بر روی Xbox One و PC منتشر خواهد شد و در سه ماهه پاییز در دسترس بازیکنان PS4 قرار خواهد گرفت. در بیانیه رسمی اسمی از Nintendo Switch یا Google Stadia به میان نیامد. همچنین بازی قرار است به صورت فیزیکی نیز منتشر شود.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، شرکت Crytek اعلام کرد کسانی که بازی را از طریق Early Access خریداری کرده‌اند یک اسکین ظاهری Legendary دریافت خواهند کرد و مشخصاََ دیگر لازم نیست برای بازی پولی بپردازند.

در آخر تیم Crytek تریلری کاملا جدید در کنار این بیانیه منتشر کرد که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید:

دانلود تریلر با کیفیت HD – دانلود تریلر با کیفیت SD

همانطور که ممکن است بدانید، Hunt: Showdown یکی از بازی‌های چند نفره معروف می‌باشد که سال گذشته از طریق دسترسی زودهنگام بر روی Steam منتشر شد. اگرچه از آن زمان تعداد بازیکنان آن رو به کاهش بوده است اما انتظار داریم عرضه بازی کامل بتواند دوباره بازیکنان قدیمی و جدید را به این عنوان جذب کند. بر اساس گفته‌های Crytek، عرضه بازی به صورت دسترسی زودهنگام امری ضروری بود چرا که قصد داشتند بازخورد جامعی از طرف جامعه بازیکنان دریافت و نسخه نهایی بازی را طبق خواسته آن‌ها طراحی کنند. جالب است بدانید در طول 1 سال عرضه نسخه دسترسی زودهنگام، 20 پچ برای بازی منتشر شد که سطح کیفی پروژه را بالاتر بردند.

نظر شما در این باره چیست؟