Menu

بازی Wolfenstein: Youngblood از قفل ضد کرک Denuvo استفاده خواهد کرد

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DSOGaming، شرکت Bethesda به تازگی صفحه‌ی بازی Wolfenstein: Youngblood را در فروشگاه دیجیتالی Steam به روزرسانی کرده و از این طریق، تائید شد که این بازی شوتر اول شخص از قفل ضد کرک Denuvo استفاده خواهد کرد. شرکت Bethesda مدتی‌ست که بازی‌های خود را به خاطر دلایل و اتفاقاتی، بدون این قفل عرضه می‌کند؛ هر چند که در گذشته چند بازی این کمپانی از Denuvo استفاده می‌کردند و این اتفاق بسیار عجیب می‌باشد.

وجود این قفل می‌تواند تا مدت زمانی ضامن کرک نشدن این بازی باشد و نسخه‌ی جدید Denuvo anti-tamper که در چند بازی استفاده شده، تا به حال کرک نشده است. بازی Anno 1800 حدود سه ماه است که کرک نشده، عناوین Mortal Kombat 11 و Total War Three Kingdoms هم حدود دو ماه و علاوه بر آن بازی Octopath Traveller حدود یک ماه است که منتشر شده، اما کرکی برای آن نیامده است.

شرکت Bethesda تاکنون چندین بار قفل Denuvo را از بازی های خود حذف کرده و مدتی پیش هم این ابزار از بازی RAGE 2 حذف شد. پس می‌توان انتظار داشت که Denuvo مدتی بعد از Wolfenstein: Youngblood هم حذف شود. نظر شما در این رابطه چیست؟