Menu

اولین دورهمی ماهیانه بازی سازان ایران برگزار شد

به گزارش پردیس گیم و به نقل از واحد روابط عمومی گپ، صادق جبلی مدیر مرکز بازی پیام‌رسان گپ ضمن اعلام این خبر گفت: هدف از این دورهمی آشنایی بیشتر افراد این حوزه با یکدیگر،تبادل ایده ها و نظرات ، گپ و گفت در مورد مسایل حرفه‌ای، شغلی، فنی وغیره این حوزه است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از اهداف این دورهمی شبکه سازی و پیدا کردن همکاران و دوستان جدید است.جبلی معتقد است همه‌ی ما بازی‌ها را بخشی از هویت‌ خود می‌دانیم و بخشی از روزهای خوش، از آرزوها، خیال‌پردازی‌ها، خنده‌ها، گریه‌ها و تجربه‌های ما آمیخته به بازی است.

وی افزود: ما جامعه‌ای هستیم که بازی، بخش مهمی از زندگی‌ ما را تشکیل می دهد. ما «گیمر» هستیم، ما «بازی ساز» هستیم، ما خالق دنیاهای دیجیتال هستیم.مدیر مرکز بازی پیام‌رسان گپ خاطرنشان کرد: در این دورهمی مسایل روزمره، مشکلات و چالشهای حوزه و حتی نحوه تجاری سازی و ارتباطهای بین المللی را از یکدیگر یاد می گیریم و این خود می تواند باعث رشد و شکوفایی این صنعت شود.وی در پایان گفت: حوزه بازی می تواند در خدمت مردم قرار گیرد ما برنامه هایی را داشتیم که با کمک بازی حوزه سلامت و درمان را ارتقا دادند پس می توان این صنعت را کاملا به خدمت گرفت ضمن اینکه با ارایه راهکارهای تجاری حتی در چرخه اقتصادی کشور هم وارد شویم که تمام این موارد می تواند در همین دورهمی ها آغاز شود.

گفتنی است، در این دورهمی مدیران عامل شرکت‌های بازی‌سازی، فعالان حوزه بازی‌، رسانه‌های فعال در حوزه بازی و بخشی از اکوسیستم بازی سازی ایران حضور داشتد همچنین قرار است این دورهمی از این پس به صورت روتین هرماه به میزبانی پیام رسام گپ برگزار شود.

حضور مدیر اجرایی سایت پردیس‌گیم و صحبت در مورد نقش پردیس‌گیم در حوزه خبری صنعت گیم ایران و طرح‌های پردیس‌گیم برای ارتباط بیشتر رسانه‌های گیمینگ داخلی و بازی‌سازان ایرانی از جمله‌ی بخش‌های این مراسم بود.

در این دورهمی ها افراد حاضر هرکدام در مورد مسایل و نحوه کار در این حوزه به ارایه سخن پرداخت و ضمن جوابگویی به سوالات حضار در مورد نحوه فعالیت مثمر به تبادل نظر پرداختند.لازم به ذکر است، تاریخ دورهمی‌های بعدی فصل تابستان شنبه ۵ مرداد و دوشنبه ۴ شهریور خواهد بود و کسانی که دوست دارند در این دورهمی شرکت کنند می توانند ضمن عضویت در لینک این گروه به آدرس : https://gap.im/gamedev_meetups ، حضور خود را در دورهمی های بعدی اعلام کنند.