Menu

توسعه موتورگرافیکی Call of Duty: Modern Warfare بیش از 5 سال زمان برده است

بازی بعدی از سری Call of Duty متفاوت‌تر از همیشه ظاهر خواهد شد و یکی از اهداف اصلی آن ارائه بخش داستانی جذاب و تاریک است اما به نظر می‌رسد از دیدگاه گرافیکی نیز شاهد یک عنوان کاملاََ جدید و واقع‌گرایانه خواهیم بود. همانطور که حدس می‌زدیم، Modern Warfare جدید از موتورگرافیکی تازه‌ای استفاده می‌کند که ساخت آن 5 سال طول کشیده است.

اغلب مخاطبین در مورد توسعه بازی به صورت جداگانه از موتور گرافیکی آن صحبت می‌کنند. به طور متوسط عناوین AAA به زمانی 3 ساله برای توسعه کامل نیاز دارند. خیلی از افراد به موتورگرافیکی‌ای که وظیفه اجرای بازی‌ها را دارند فکر نمی‌کنند، انجین‌هایی که برخی از آن‌ها به اندازه ساخت یک بازی کامل نیرو،منابع و زمان لازم دارند. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از بلاگ رسمی بازی، توسعه موتورگرافیکی بازی جدید Infinity Ward در دوره‌ای 5 ساله(کمی بیشتر) توسعه یافته و برای آن یک استودیو جدید لهستانی تشکیل شده است که تنها هدف آن بهبود انجین بازی می‌باشد.

توسعه یک موتورگرافیکی واقع‌گرایانه و جدید برای Activision منطقی به نظر می‌رسد چرا که ما در آستانه انتقال به نسل بعدی هستیم و ناشران مختلف باید به فکر ارائه بازی‌های واقع‌گرایانه و با کیفیت‌تری باشند و انجین جدید توسعه یافته می‌تواند به خوبی آن‌ها را در نسل بعدی یاری بدهد.

Call of Duty: Modern Warfare در تاریخ 25 اکتبر سال جاری(3 آّبان) برای سه پلتفرم PS4،Xbox One و PC منتشر خواهد شد.

نظر شما در این باره چیست؟