Menu

سازنده Days Gone برای بازی AAA بعدی خود نیرو استخدام می‌کند

به نظر می‌رسد تیم Sony Bend بلافاصله پس از اتمام کار ساخت Days Gone، توسعه پروژه بعدی خود را آغاز کرده است. به گزارش پردیس‌گیم و با توجه به آگهی شغلی جدید منتشر شده از سوی استودیو، برای یک عنوان AAA نسل بعدی تهیه‌کننده استخدام می‌کند. البته باید به این نکته توجه کرد که فهرست‌بندی مذکور به کنسول PS4 نیز اشاره می‌کند، بنابراین احتمالاََ پروژه در دست توسعه این سازنده یک بازی میان‌نسلی خواهد بود و زودتر از چیزی که انتظار می‌رود عرضه خواهد شد.

در آگهی شغلی آمده است:

"ما به دنبال یک تولیدکننده هستیم که باید با تهیه‌کنندگان ارشد و کارگردانان توسعه همکاری کند و همچنین برنامه‌ریزی‌های مورد نیاز برای اجرای پروژه را انجام دهد. شما نقش یک متفکر استراتژیک را خواهید داشت و نقش‌ هدایت کننده را ایفا خواهید کرد. شخص مورد نظر باید ترکیبی از مدیریت پروژه،مهارت‌های ارتباطاتی و شوق ساخت بازی‌ها را داشته باشد. به ما کمک کنید تا بازی AAA بعدیمان که PS4 را از بقیه جدا می‌کند توسعه دهیم."

عنوان Days Gone چندی پیش عرضه شد که البته از دید منتقدین نتوانست در سطح سایر انحصاری‌های شرکت Sony ظاهر شود اما در بحث فروش عملکرد خوبی داشت و توانست نظر بازیکنان را به خود جلب کند. در حال حاضر برای حدس و گمان زدن در مورد پروژه بعدی استودیو Bend خیلی زود است اما ممکن است این سازنده توسعه بازی قدیمی خود، Syphon Filter، را در نظر داشته باشد.

نظر شما در این باره چیست؟