Menu

Marvel در ساخت بازی MARVEL’S AVENGERS همکاری بسیار نزدیکی با توسعه‌دهندگان دارد

شرکت Marvel در ساخت بازی Marvel's Avengers با استودیو Crystal Dynamics و دیگر توسعه‌دهندگان آن همکاری بسیار نزدیکی دارد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot اسکات ایماس، رئیس استودیو سازنده بازی درباره مشارکت Marvel در توسعه بازی می‌گوید:

"Marvel به ما گفت که چه کاری می‌خواهید انجام بدهید؟ اینگونه بود که کار آغاز شد. آنها به ما گفتند که شما در ساخت بازی‌ها ماهر هستید و ما در Avengers. چه کاری می‌خواهید انجام بدهید؟ برداشت اصیل شما از صحنه‌ها و داستان Avengers چگونه است؟ آنها تنها همکار و کمک کننده نیستند، آنها شریک هستند و با ما یک تیم را تشکیل می‌دهند. روزانه با آنها گفت و گو می‌کنیم. هر چیزی که بر رویش کار می‌کنیم را برایشان ارسال می‌کنیم، ما می‌ساز,یم، آنها بازی می‌کنند و به ما بازخورد می‌دهند. آنها را به استودیو می‌آوریم و با هم بر روی بازی کار می‌کنیم."

صحبت‌های ایماس مشخص می‌کند که بازی از همان اول قرار بود داستانی منحصر به فرد و اصیل از Avengers‌ ارائه کند. او همچنین توضیح می‌دهد که بیل رزمن، معاون بخش توسعه استودیو Marvel چگونه در ساخت بازی و مواردی نظیر دیالوگ‌های تونی استارک و حرکات شخصیت هالک کمک می‌کند.

"رزمن 25 سال است که در Marvel کار می‌کند. او همه را می‌شناسد. برای مثال وقتی که ما می‌گوییم یک خط داستانی را که مثلا در یک نسخه از کمیک دیده بودیم برای یک شخصیت در نظر داریم، او می‌تواند ما را به نویسنده برساند تا نظر او را نیز بدانیم. به این شکل همکاری‌ فوق‌العاده‌ای با آنها داریم که به ما اجازه می‌دهد تا بر روی برداشتی تازه، اصلیل و شناخته شده از Avengers کار کنیم."

بازی Marvel's Avengers در 15 می 2020 (26 اردیبهشت 1399) برای پلتفرم‌های PC،‌ Xbox One، PS4 و Stadia عرضه خواهد شد.