Menu

تصاویر جدیدی از Cyberpunk 2077 با محوریت معرفی شخصیت‌ها منتشر شدند

هر بار که خبر جدیدی از Cyberpunk 2077 منتشر شده، تعداد شخصیت‌های حاضر در آن نیز افزایش پیدا کرده است. به گزارش پردیس گیم و به نقل از gamesradar، پس از عرضه‌ی تریلر E3 2019، توسعه‌دهندگان در CD Projekt Red با استفاده از حساب رسمی توئیتر بازی تصمیم گرفته‌اند اطلاعات بیشتری را درمورد افراد موثر بازی درمیان بگذارند.

در ابتدا با تعدادی از چهره‌های آشنا که در ویدئوی E3 2019 نیز حضور داشتند طرف هستیم. سال گذشته در E3 2018، اینطور به نظر می‌رسید که Dex قصد دارد V را وارد کله گنده‌های Night City کند. اما با دیدن تریلر سینماتیک منتشر شده و پشت کردن Dex به V می‌توان فهمید او چندان از مزد بگیرهایی که حین انجام کار سر و صدا به پا می‌کنند خوشش نمی‌آید. رفتار Dex به خصوص پس از مرگ Jackie حین انجام مأموریت به شدت سرد بود.

1

دکس یکی از بهترین کار چاق کن‌های شهر است. او به تمام اتفاقاتی که در Night City می‌افتد آگاهی دارد. دکس توانایی‌های کشنده و تجربه‌های بسیاری برای به اتمام رساندن کارها دارد. گفته می‌شود هر کس بتواند اولین کارش برای دکس را به خوبی انجام دهد بدون شک پیشرفت خواهد کرد.

Bug یکی دیگر از متخصصین زیر دست دکس است ولی برخلاف V، او کارش را در فضای مجازی انجام می‌دهد. باگ یکی از کار بلدترین گرداننده‌های شبکه در Night City است و به حدی مهارت دارد که می‌تواند در یک چشم به هم زدن ابزارهای سایبری V را هک کرده و reaper arm blade او را از کار بیاندازد. باگ با تمام تجربه‌های خود نمی‌تواند جلوی شلیک کردن وی با دست طبیعیش را بگیرد، البته امیدواریم این مسیر یکی از راه‌های قابل انتخاب برای سرنوشت باگ باشد، چرا که شخصیت جالبی به نظر می‌رسد.

2

در بین گرداننده‌های شبکه، به سختی می‌توان فردی حرفه‌ای‌تر از Bug پیدا کرد. دست بردار نبودن و مقاومت او باعث شده احترام و اعتماد بسیاری را به خود جلب کند. همانطور که مزدورها می‌گویند، اگه باگ از پسش بر نمیاد، پس کی می‌تونه؟

در اینجا با Maman Brigitte آشنا می‌شویم، رئیس گروه the Voodoo Boys. در دموی E3 دیدیم که او به V کمک می‌کند تا به قسمت‌های عمیق فضای مجازی دست پیدا کند (همان وان یخی که به صورت مختصر در تریلر مشاهده کردید) تا جواب‌هایی درباره‌ی قطعه‌ی عجیب و غریبی که در سرش دارد پیدا کند. اینجور سفر کردن در اعماق فضای مجازی فرارتر از کار هکرهای معمولی است… تقریباً یک تجربه‌ی معنوی محسوب می‌شود.

3

Maman Brigitte رئیس گروه the Voodoo Boys است. او مرموز، هراسناک و حتی خطرناک محسوب می‌شود. Maman اهداف خود را با بلند پروازی کله شقانه‌ای دنبال می‌کند… بهتر است در روزی که از دنده‌ی چپ بلند شده با او طرف نشوید.

در ادامه با فرد شماره یک Maman Brigitte آشنا می‌شویم. نه تنها Placide یکی از ستوان‌های بلند مرتبه با ابزارهای سایبری جالب و اهمیت نه چندان زیاد به زندگی V محسوب می‌شود بلکه او در حقیقت یک قصاب نیز هست. در آینده هم مردم به کسی احتیاج دارند تا جنازه‌ی حیوانات را برایشان تکه تکه کند، اینطور نیست؟

4

Placide دومین فرد در سلسله مراتب the Voodoo Boys است. از او خطر و تهدید تشعشع شده و موجب ترس و احترام افراد دور و برش می‌شود. چندان اهل حرف زدن نیست و لبخندش صحنه‌ی زیبایی به جای نمی‌گذارد. حداقل مردم که اینطور می‌گویند. اگر شانس بیاورید به ندرت لبخند زدن او را خواهید دید.

حالا که حرف از حیوانات شد، شما را به Sasquatch معرفی می‌کنیم، رئیس گروه حیواناتی که به صورت زنتیکی دستکاری شده‌اند. اگر با دیدن این شمایل خوفناک که چکش بزرگی نیز به همراه دارد سریعاً به فکر «باس فایت» افتادید، اشتباه نمی‌کنید. شاید روش‌های دیگر برای کنار آمدن با او وجود داشته باشد ولی مطمئناً همراه داشتن چکش برای زیبایی نیست.

5

Sasquatch ریاست گروه the Animals را بر عهده دارد… باندی از غرب Pacifica که به خاطر وحشی‌گری و مجذوب بودنشان به تمام چیزهای جسمانی شناخته می‌شوند. گول ظاهر را نخورید. آن‌ها باهوش، حرفه‌ای و کار بلد هستند، پس آن‌ها در بین خلافکارهای معمولی به حساب نیاورید.

Cyberpunk 2077 در 28 فروردین 1399 برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.