Menu

Infinity Ward ادعای تحت فشار قرار گرفتن از سوی Activision برای تاریک‌تر کردن Call of Duty: Modern Warfare را رد کرد

استودیو Infinity Ward نسبت به صحبت‌های مایکل کاندری، یکی از موسسین سابق Sledgehammer‌ درباره تحت فشار قرار گرفتن از سوی Activision برای تاریک‌تر کردن بازی all of Duty: Modern Warfare واکنش نشان داد و ادعای کاندری را رد کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers ابتدای این هفته بود که مایکل کاندری در مصاحبه‌ای ادعا کرد Activision، استودیو Infinity Ward را مجبور کرده است که بازی Call of Duty: Modern Warfare را تاریک‌تر از بازی‌های قبلی بسازد. کاندری به وضوح در این مورد گفته بود:

"MW چالش بسیار سختی برای هر استودیویی است مخصوصا که اگر ناشر بازی آنها را برای تاریک‌تر و جدال‌ آمیزتر کردن بازی تحت فشار قرار دهد."

اما امروز استودیو Infinity Ward با انتشار توئیتی این ادعا را رد کرد:

"برای این که مسخص شود، ما دقیقا بازی را می‌سازیم که خودمان می‌خواهیم و بی صبرانه منتظر 25 اکتبر هستیم"

از آنجایی که اغلب کمپانی‌ها معمولا چنین واکنش‌هایی را به صورت عمومی مطرح نمی‌کنند، می‌توان گفت که این پاسخ Infinity Ward به صحبت‌های کاندری تا حدودی غیر قابل پیش‌بینی بود. هرچند که ادعای مایکل کاندری نمی‌توانست به بازی و استودیو آسیبی وارد کند اما به نظر می‌رسد که Infinity Ward قصد داشته است به همه اعلام کند که تمام تصمیم‌ گیری‌های لازم برای ساخت بازی را خود استودیو بر عهده دارد.

بازی Call of Duty: Modern Warfare روز 25 اکتبر (3 آبان) برای پلتفرم‌های PS4، Xbox One و PC منتشر خواهد شد.