Menu

Supermassive Games تایید می‌کند: Man of Medan داستانی 4 تا 5 ساعته خواهد داشت؛ روایت شاخه‌ای تکرار پذیری را به شدت بالا می‌برد

کم کم به عرضه عنوان Man of Medan، بازی ترسناک ماجراجویی بعدی Supermassive Games، سازنده Until Dawn، نزدیک می‌شویم و به طور حتم کسانی که از تجربه UD لذت برده‌اند از بازی جدید نیز لذت کافی را خواهند برد چرا که با توجه به نمایش‌ها دو عنوان شباهت‌های زیادی به یکدیگر دارند. با قول‌های تیم سازنده در رابطه با نزدیک بودن حس ترس با پروژه قبلی آن‌ها،داستان قوی و روایت شاخه‌ای، Man of Medan به طور حتم افراد زیادی را هیجان زده کرده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt، چندی پیش کارگردان بازی، "تام هیتون"، گفت و گویی با این وبسایت داشته است و در میان سوالات بسیاری که از او پرسیده شد، از او خواستند که مدت زمان مورد نیاز برای به پایان رساندن بازی را نیز اعلام کند. هیتون تایید کرد که بازی بین 4 تا 5 ساعت گیمپلی خواهد داشت که برای یک عنوان روایتی-شاخه‌‎ای بسیار مناسب است. سازنده انتظار دارد بازیکنان برای دیدن پایان‌ها و نحوه پیشروی مختلف بر اساس انتخاب‌ها، چندین بار بازی را با تمام برسانند، دقیقا همانند چیزی که در رابطه با Until Dawn مشاهده کردیم.

هیتون در این باره به GamingBolt گفت:

"مدت زمان گیمپلی بین 4 تا 5 ساعت است که البته بیشتر نزدیک به 5 ساعت می‌شود. این برای یک عنوان با داستان و روایتی شاخه‌ای بسیار مناسب است. این مدت زمان نسبت به یک فیلم بیشتر می‌باشد اما در مورد بازی‌ها باید رویکردی متفاوت داشت. بخاطر حالت شاخه‌ای بودن روایت، این اثر به شدت تکرارپذیر است. بنابراین فکر می‌کنم مخاطبین چندین و چند بار این عنوان را تجربه خواهند کرد تا محتویات مختلف و مخفی را پیدا کنند."

Man of Medan در تاریخ 30 آگوست(8 شهریور) برای سه پلتفرم PS4،Xbox One و PC منتشر خواهد شد.

نظر شما در این باره چیست؟