Menu

Cyberpunk 2077 حداقل 80 گیگابایت حجم خواهد داشت

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Games Radar، طبق اطلاعات منتشر شده در صفحه‌ی بازی Cyberpunk 2077 در فروشگاه PlayStation Network، این عنوان مورد انتظار حداقل 80 گیگابایت حجم خواهد داشت. البته این ممکن است میزان حجم اولیه باشد، زیرا که یکی از کاربران انجمن Reddit با نام PhoOhThree ادعا کرده است که یکی از سازندگان این بازی در استودیوی CD Projekt Red از طریق Discord تائید کرده که آن‌ها همچنان در حال اضافه کردن محتوای بیشتر به بازی هستند و این رقم احتمالا در آینده بیشتر هم خواهد شد.

با این حساب، این عنوان از بازی قبلی توسعه دهنده‌ی خود، یعنی The Witcher 3: Wild Hunt که با محتوا و بسته‌های گسترش دهنده‌اش حدود 51 گیگابایت حجم داشت، حداقل 30 گیگابایت حجم بیشتری دارد. البته این 80 گیگابایت برای رقابت با پرحجم‌ترین بازی‌های این نسل یعنی Red Dead Redemption 2 و Call of Duty: Black Ops 3 که به ترتیب 105 و 101 گیگابایت حجم داشتند، کافی نیست. CD Projekt Red هنوز کار بر روی بازی Cyberpunk 2077 را به پایان نرسانده، پس احتمال اضافه شدن به این میزان حجم وجود دارد.

همچنین انتظار می‌رود تا در کنسول‌های میان نسلی همچون Xbox One X که قدرتمندترین کنسول این نسل است، به دلیل بهبودها و گرافیک بیشتر، شاهد حجم بیشتری باشیم، چونکه در این پلتفرم بازی با رزولوشن 4K اجرا می‌شود. در ضمن توسعه دهنده‌ی این بازی، مدتی پیش تائید کرد که آن‌ها در آینده مانند The Witcher 3، چندین بسته‌ی الحاقی و گسترش دهنده برای این عنوان عرضه خواهند کرد.

این بازی مورد انتظار در تاریخ 16 آپریل 2020 (28 فروردین 1399) برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One منتشر می‌شود. تا به حال تمام نمایش‌های گیم پلی این عنوان بر روی پلتفرم PC بوده و همین باعث شده تا نگرانی‌ها در رابطه با عدم پورت مناسب بر روی کنسول‌ها بیشتر شود، اما سازندگان اعلام کردند که این بازی از همان ابتدا با هدف عرضه بر روی کنسول‌های این نسل توسعه یافته است. نظر شما در این رابطه چیست؟