Menu

Highlight Reel: قسمت 486؛ از تغییر عجیب بتمن در Arkham Knight تا فرود اشتباه در Sea of Thieves

بیشتر گیمرها با کلیپ‌های ویدئو گیمینگ Highlight Reel آشنا می‌باشند. ویدئو‌کلیپ‌هایی که چندین سال است به اشتراک گذاشته می‌شوند و بیش از 480 قسمت از آنها توسط وبسایت Kotaku منتشر و در دسترس قرار گرفته‌اند. این ویدئوها شامل لحظات خنده‌دار، باگ‌های عجیب و غریب، مهارت‌های شگفت‌انگیز بازیکنان و… می‌شوند. گیمرهای سراسر دنیا، اینگونه لحظات را هنگام بازی کردن ضبط کرده و برای وبسایت مذکور ارسال می‌کنند. شما نیز می‌توانید کلیپ های جالب خود را به آدرس [email protected] بفرستید و شانستان رای برای ثبت ویدئوی خود در یکی از اپیزودها امتحان کنید. حال در پردیس‌گیم تصمیم گرفته‌ایم تا اپیزودهای جدید Highlight Reel را در طول هفته برای تماشا و دانلود قرار دهیم.

اپیزود 486: این قسمت با GTA Online شروع می‌شود، جایی که قرار گرفتن یک مخروط ترافیکی بر سر جاده، باعث پرواز ماشین‌ها، چپ کردن آن‌ها و در مجموع کلی خسارت و آسیب می شود. در Assassin's Creed Odyssey با انگشتان قدرتمند کساندرا آشنا می‌شویم. در Rocket League طی یک حرکت هوشمندانه، ابتدا رقیب را از سر راه برداشته و سپس با خیالی راحت، توپ را درون دروازه جای می‌دهیم. چهارمین کلیپ مربوط به رفیق دیرینه‌ی Highlight Reel یعنی Rainbow Six Siege می‌باشد. در این شوتر تاکتیکال، ابتدا، موقعیت تیم حریف را شناسایی می‌کنیم و متوجه می‌شویم که در طبقه‌ی پایین حضور دارند. سپس، یک نارنجک را روی زمین رها کرده و با پتک به سطح زیرین آن ضربه می‌زنیم تا نارنجک بغل اعضای تیم حریف فرود آمده و بوم! فکر می‌کردم که پس از گذشت 8 سال از انتشار Skyrim، ساخته‌ی Bethesda چیز جدیدی برای رونمایی ندارد، اما مثل اینکه اشتباه می‌کردم. در Pray، قصد لوت کردن تجهیزات کارکتر مرده بر روی مبل را داشتیم که بعد از انجام این کار، طرف در مبل فرو رفت. این کارا چیه می‌کنید؟! ورداشتن مدل حرکات و صدای کت وومن را گذاشتن روی بتمن. در ادامه For Honor رو داریم که نفله کردن حریف با حرکتی نمایشی انجام می‌شود. در Rage 2 اومدیم یک وسیله‌ی نقلیه را با سوارانش را نابود کنیم که برناممون درست پیش نرفت و دچار پدیده‌ی باگ‌گرفتگی شدیم. برای چندمین هفته‌ی متوالی، بازی انحصاری Days Gone حضور پیدا کرده است که این بار به جای موتور یا گرگ‌ها، همسر کارکتر اصلی یعنی سارا دچار باگ آلزایمر شده است. یک فرود بدموقع در مکانی اشتباه را در Sea of Thieves می‌بینیم. در Apex Legends پس از ورداشتن تجهیزات، یکی از حریفان به صورت کاملا حرفه‌ای ما را از پای درآورد. در جایی دیگر در این بتل رویال رایگان، می‌خواهیم یک پکیج را روی زمین قرار دهیم و همین پکیج باعث پیروزی در راند می‌شود. مهارت یکی از بازیکنان در کنترل جت و نزدیک زمین پرواز کردن را در War Thunder می‌بینیم؛ چی شد؟ آخرش چرا انقدر بد تموم شد؟

این شلیک‌های الکی را که بدون هیج نشانه‌گیری خاصی و کاملا بدون برنامه‌ریزی به هدف می‌خوردند را دیده‌اید؟ یکی از این‌ها را در War Thunder برای این اپیزود داریم. بریم سراغ Battlefield 5. در اولین ویدئوی مربوط به این بازی، بمبی توسط هواپیما انداخته می‌شود که داشت به بازیکن برخورد می‌کرد؛ اما خوشبختانه پیام بازرگانی پخش شد. در دومین ویدئو، یکی از بازیکنان خود را قربانی هدفی بزرگ می کند؛ شاید خودش رفت آن دنیا، ولی چندین تن از دشمنان را نیز با خود همراه کرد. در سومین ویدئوی ساخته‌ی Dice، نحوه‌ی نابود کردن هواپیما توسط تانک را از 2 زاویه تماشا می‌کنیم. بریم پیش پای ثابت جدید Highlight Reel یعنی Mordhau، جایی که یکی از بازیکنان به تنهایی همه را قلع و قمع می‌کند. یک توصیه، هیچگاه در میانه‌ی نبرد فرار نکنید، حتی با دستان خالی زیرا ممکن است سرنوشت بدتری در انتظارتان باشد. در قسمت بعد،یکی از بازیکنان با وجود ایستادن بر روی لبه‌ی سکو، با بهره‌گیری از جاخالی‌هایی زمان‌بندی شده و ضربات برنامه‌ریزی شده، چندین تن را راهی دیار باقی می‌کند. همچنین، هنگام نواختن موسیقی در Mordhau حواستان به اطراف باشد. اپیزود 468 را با Ace Combat 7 و دیدن چند حرکت جالب به پایان می‌بریم.

دانلود با کیفیت Full HD – دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

شما می‌توانید Highlight Reel 485 را از این لینک تماشا کنید.