Menu

صداپیشه بتمن می‌خواهد Rocksteady بازی‌های Batman بیشتری بسازد

حدود 4 سال از عرضه آخرین عنوان ستایش شده Rocksteady یعنی Batman: Arkham Knight می‌گذرد و سه روز پیش تیم Rocksteady در جریان سالگرد عرضه بازی قبلی خود، از طرفداران برای حمایتشان و استقبال از سری بازی‌های Batman تشکر کرد. حال "کوین کُنروی"، صداپیشه شخصیت بتمن در سریال‌های انیمیشنی DC، از این توسعه دهنده خواسته است که بازی‌های Batman بیشتری توسعه دهد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، کُنروی که در تمامی بازی‌های Rocksteady صداپیشگی بتمن را بر عهده داشته است، در جوابی به توییتر مرتبط با سالگرد عرضه آخرین نسخه از این سری گفت: "چرا باید این سری متوقف شود؟"، اگرچه چنین بیانیه‌ای بارها از سوی طرفداران سری بازی‌های Arkham شنیده شده است اما حالا که به طور رسمی صداپیشه شخصیت بتمن چنین چیزی را بیان کرده است، شاهد وزن و تاکیدی دوچندان هستیم. حال برخی طرفداران امیدوار هستند که این توییت نشانه‌ای از تیزر بازی بعدی باشد اما چنین چیزی دور از ذهن به نظر می‌رسد.

قطعاََ استودیو Rocksteady پروژه‌ای جاه‌طلبانه و بلندپروازانه در دست ساخت دارد اما هیچ اعلامیه رسمی‌ای وجود ندارد که دقیقاََ چه دنیا و قهرمانی در حال شکل‌گیری می‌باشد. شایعه‌های مختلفی در این دو سال گذشته در سطح فضای مجازی منتشر شده‌اند، از در دست ساخت بودن بازی Batman و Superman گرفته تا خلق دنیایی با نام Outlaws یا توسعه بازی Suicide Squad که البته هیچکدام از این اطلاعات صحیح نبودند. تیم سازنده خود اعلام کرده بود پروژه بعدی Batman یا Superman نیست و از طرفی شایعه Outlaws به رونمایی در آوریل گذشته اشاره داشت که البته چنین اتفاقی رخ نداد. امید داشتیم ماه گذشته، در E3 اطلاعاتی از این پروژه منتشر شود که این اتفاق هم رخ نداد، به نظر می‌رسد پروژه بعدی این استودیو به شدت وسیع و رویایی است و مراحل ساخت آن با دقت در حال پیشروی می‌باشد که هنوز پس از 4 سال نمی‌توان جزئیات آن را اعلام کرد.

نظر شما در این باره چیست؟