Menu

چگونه فیلم Mad Max: Fury Road الهام بخش بازی Gears 5 بود؟

رئیس استودیوی The Coalition یعنی راد فرگسون درباره اینکه چگونه بازی Gears 5 از فیلم Mad Max: Fury Road الهام گرفته است صحبت کرد. به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gamespot، او در مصاحبه‌ای با IGN گفت در Gears of War 4 حس شباهت با Mad Max: Fury Road به این شکل ایجاد می‌شد که در واقع داستان راجع به شخصیت Kait Diaz اما شخصیت قابل بازی JD Fenix بود که نقش کمک کننده روایت را داشت. در Fury Road هم انگار کل داستان مربوط به Furiosa می‌شد ولی Max شخصیت محوری فیلم به‌نظر می‌رسید.

راد فرگسون گفت: "Mad Max: Fury Road در واقع داستان Furiosa بود و Max در داستان او به آن کمک می‌کرد. این کاری است که ما با Gears of War 4 انجام دادیم. موضوع آن بازی درباره نجات مادر Kait بود و JD برای کمک در آن حضور داشت."

اما در Gears 5 فرگسون و تیم سازنده تصمیم گرفتند که داستان از دید خود Kait روایت شود تا تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد:

"در واقع اگر به جای تماشای داستان از دید یک شخص دیگر، خود ما در آن حضور داشته باشیم، تاثیر بیشتری خواهد داشت پس به جای اینکه JD در داستان Kait حضور داشته باشد، چرا از دید خود Kait از موانع نگذریم و داستان را روایت کنیم؟"

بازی Gears 5 در شهریور ماه امسال برای PC و Xbox One منتشر خواهد شد. امکان عرضه بازی برای کنسول Xbox Scarlett هم وجود دارد اما مایکروسافت فعلا چیزی در این رابطه نگفته است.