Menu

Marvel’s Avengers به صورت محدود از صحنه‌های QTE استفاده خواهد کرد و این بخش قسمت بزرگی از گیم‌پلی را شامل نمی‌شود

از زمان معرفی Marvel’s Avengers توسط Square Enix، سوالات زیادی درمورد این عنوان اکشن – ماجراجویی خدمات محور مطرح شده. اکثر این پرسش‌ها نیز به علت نمایش گیم‌پلی این بازی پشت درهای بسته‌ی E3 2019 است. با اینحال، توانسته‌ایم با دیدن ویدئویی که از این نمایش لیک شد و نیز«سوال و جواب‌های» مطرح شده در شبکات اجتماعی اطلاعات بیشتری درمورد روند مراحل بازی به دست آوریم… مثلاً اینکه از QTE به چه شکل استفاده شده.

این QTEها در حین نمایش لیک شده از نسخه‌ی دمو به دفعات زیادی دیده می‌شود اما در نسخه‌ی نهایی با چه مقدار از این بخش‌ها طرف خواهیم بود؟ به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCF Tech، کارگردان اصلی بازی یعنی نوح هیوز در این زمینه شفاف‌سازی کرده. وی تأیید کرد که در مأموریت به نمایش درآمده تعداد QTEها برخلاف بقیه‌ی قسمت‌های بازی زیاد بوده.

"در این قسمت از بازی (که در ویدئوی لیک شده به نمایش در آمد) QTEها بیشتر از سایر بخش‌های بازی هستند. این یک سکانس ابتدایی و آغازین بود. و در حقیقت طی برخی مراحل، از آن‌ها استفاده کرده‌ایم تا بازیکن را آموزش دهیم. پس در آنجایی که می‌بینید Thor طی آغاز مأموریت به زمین می‌کوبد، می‌خواهیم شما با دکمه‌های حملات سنگین آشنا شوید و سپس بازیکن را به آن عادت دهیم.

به صورت کلی، قسمت‌های خارق‌العاده‌ای هستند که می‌خواهیم سطح تلاش قهرمان یا یک چیزی شبیه به این را به مخاطب القا کنیم. ولی این بخش (QTEها) قسمتی از هسته‌ی گیم‌پلی ما نیست و قصد نداریم بیش از اندازه نیز از آن استفاده کنیم، به نظر من شیوه‌ی استفاده‌ی ما برای آموزش دادن بازیکن و نیز لحظات خارق‌العاده بوده. البته به کار گیری آن‌ها به صورت پراکنده است و ما به خاطر مفید و موثر بودن آن را در بازی جای داده‌ایم. ولی باز هم تکرار می‌کنم، من فکر می‌کنم QTEها هم مثل سایر ابزارهای طراحی بازی هستند و تمام تلاشمان را کرده‌ایم تا بهترین تجربه‌ی ممکن را به وسیله‌یشان ایجاد کنیم، می‌خواهیم بازیکنان دقایق هیجان‌انگیزی داشته باشند."

پس به طور خلاصه، QTEها بخش هسته‌ی گیم‌پلی بازی را تشکیل نمی‌دهند و آنقدر از آن‌ها استفاده نشده که به تأثیر گذاریشان لطمه‌ای وارد شود. یکی دیگر از جزئیات تازه‌ای که درباره این عنوان به دست آورده‌ایم اطلاعاتی درمورد داستان بازی است که در این صفحه می‌توانید خبر مربوط به آن را مشاهده کنید.

عنوان Marvel’s Avengers جمعه، ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ برای Xbox One،PS4 ،PC و Google Stadia عرضه خواهد شد.