Menu

بازی Marvel’s Avengers به بخش آسیب‌پذیر قهرمانان خود می‌پردازد

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Comicbook، بازی Marvel's Avengers طبق اعلام استودیوی Crystal Dynamics به بررسی بخش انسانی و آسیب‌پذیر انتقام‌جویان می‌پردازد و داستانی درباره پایبند بودن را تعریف می‌کند. همچنین به‌نظر می‌رسد در فضای مجازی دنیای درون بازی، کشمکش‌هایی به‌وجود آمده باشد که احتمالا بخاطر مرگ Capitan America است (در تریلر رونمایی تایید شد) و باعث انحلال اولیه انتقام‌جویان می‌شود.

شاون اسکایگ در رابطه با داستان گفت: "فاجعه‌ای که اتفاق می‌افتد به سطح شهر هم نفوذ می‌کند و حالا اعضای گروه انتقام‌جویان هم جز رهبران هستند و هم احساس گناه می‌کنند. در این داستان، انتقام‌جویان را کنار هم جمع خواهیم کرد و باید ببینیم آیا می‌توانند پایبند و ماندگار باشند یا خیر."

او در ادامه افزود: "بخش زیادی از داستان درباره عناصر انسانی این قهرمانان است. آن‌ها چگونه با گناه و مرگ عزیزان کنار می‌آیند؟ آیا می‌توانند تفاوت‌های خود را کنار بگذارند؟"

اسکایگ گفت یکی از شخصیت‌های مورد علاقه او Bruce Banner است زیرا همیشه با خود و اینکه چه کسی است درگیری و مشکل دارد. از یک طرف، او یک دانشمند بسیار باهوش و مطیع محسوب می‌شود و از سوی دیگر، وی یک هیولای خشمگین است که نابودی و تخریب به‌وجود می‌آورد. آیا Hulk یک قهرمان است یا یک موجود خطرناک؟ این درگیری‌های درونی هستند که Crystal Dynamics قصد بررسی آن‌ها را دارد. اسکایگ در ادامه افزود:

"سپس شخصی مثل Iron Man را داریم که بسیار باهوش است و وابستگی زیادی به تکنولوژی دارد و تقریبا از این تکنولوژی برای محافظت و نجات دنیا استفاده می‌کند اما او همچنین بسیار مغرور و گستاخ هم هست. او از فرصت‌هایی استفاده می‌کند که سایر انتقام‌جویان توانایی آن را ندارند. به همین علت درگیری‌هایی به‌وجود می‌آید."

وینسنت ناپولی از Crystal Dynamics اضافه کرد: "این بازی قطعا به بررسی بخش‌های آسیب‌پذیرتر آن‌ها می‌پردازد. این تنها شکلی نیست که آن‌ها را خواهید دید. موارد جالب ساخت یک داستان کاملا جدید دیوانه‌وار همین است."

بازی Marvel's Avengers در روز 26 اردیبهشت 1399 برای PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.