Menu

Ubisoft اطمینان دارد که Watch Dogs: Legion خاص است

Watch Dogs: Legion یکی از بازی‌های ممتاز E3 امسال بود که بیشتر مدیون وعده بسیار جاه‌طلبانه خود برای بازی کردن در نقش هر یک از شخصیت‌های درون آن است. به‌نظر می‌رسد Ubisoft از کیفیت بازی هم به‌خوبی آگاه باشد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Comicbook، آلن کور (Alain Corre) در مصاحبه‌ای با Telegraph، کم و بیش تایید کرد Ubisoft با رونمایی از بازی می‌دانست چیز بسیار خوبی در دست دارد:

"در واقع ما می‌دانستیم چیز بسیار خوبی در دستان خود داریم. ما آگاه بودیم که برند Watch Dogs بسیار محبوب و پر جنب‌وجوش است – هنوز تعداد زیادی از مردم به تجربه Watch Dogs 1 و 2 می‌پردازند – و می‌دانستیم که به پیشرفتی منحصر به‌فرد نیاز داریم که آن هم ساخت تیمی با قابلیت بازی در نقش تمام شخصیت‌های درون بازی است. من فکر می‌کنم این چیزی است که هیچ‌کس پیش از این آن را انجام نداده و امکانات جدیدی برای گیم‌پلی به ارمغان می‌آورد."

اینکه Ubisoft به کیفیت خوب Watch Dogs: Legion باور دارد چندان تعجب برانگیز نیست، بلکه مورد جالب این است که هنوز افرادی مشغول تجربه نسخه اول Watch Dogs هستند که تقریبا قدیمی محسوب می‌شود و بازخورد خوبی هم دریافت نکرد. از بحث خارج نشویم، کور همچنین در رابطه با تاثیرات سیاسی این عنوان صحبت نمود و افزود بازی به نحوی سیاسی است اما بیانیه‌ای سیاسی به‌همراه ندارد یا به بازیکنان خود نمی‌گوید باید چه طرز فکری درباره این موضوعات داشته باشند:

"من فکر می‌کنم در تمام کشورهای دنیا برخی مردم از نحوه نظارت و تکنولوژی‌هایی که به آزادی آن‌ها آسیب می‌زند خشنود نیستند؛ این اتفاق در همه جا رخ می‌دهد، بنابراین کاری که ما در Watch Dogs: Legion قصد انجام آن را داشتیم، ارائه امکاناتی به بازیکن بود تا شخصی متفاوت باشد و شاید چیزهای جدیدی را تجربه کند که قبلا آن را انجام نداده‌، متفاوت فکر کند…"

وی ادامه داد:

"البته در بازی به آن‌ها هیچ طرز فکری را تحمیل نمی‌کنیم. چیزی که ما می‌خواهیم، ارائه امکاناتی برای تجربه روش‌های جدید خوب رفتار کردن و کاوش کردن است و در پایان روز خودشان به یک نتیجه‌ای می‌رسند. نکته مهم برای ما هنگام ساخت بازی‌ها این است که برای بازیکنان حس سرگرمی و شادی فراهم کنیم و همچنین اگر بتوانیم امکاناتی برای غنی‌سازی زندگی‌شان داشته باشیم، پس ماموریت خود را انجام داده‌ایم."

بازی Watch Dogs: Legion در 13 اسفند 1398 برای پلتفرم‌های PC ،PS4 ،Xbox One و Stadia منتشر خواهد شد.