Menu

جدول فروش هفتگی بریتانیا منتشر شد؛ صدرنشینی بندیکوت دوست‌داشتنی

با وجود تسخیر چارت‌های فروش در تابستان‌های 2017 و 2018، کمپانی Activision به دنبال هت‌تریک در این موضوع به وسیله‌ی جدیدترین بازی خود یعنی Crash Team Racing Nitro-Fueled می‌باشد. این عنوان ریسینگ کارتی توانست در جایگاه نخست جدول فروش هفتگی بریتانیا قرار گرفته و رتبه‌ی دوم بالاترین فروش هفتگی تاریخ فرنچایز Crash را به خود اختصاص دهد؛ رتبه‌ی نخست در اختیار N Sane Trilogy است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gameindustry، بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled سومین لانچ برتر سال 2019 می‌باشد که پشت سر بازی انحصاری PS4 یعنی Days Gone و نسخه‌ی بازسازی Resident Evil 2 قرار گرفته است. این بازی موفق شد تا با فروشی هشت برابری نسبت به FIFA 19 به جایگاه اول چارت دست یابد.

Crash Team Racing موفق شد تا رقیب خودش یعنی Team Sonic Racing را با فروشی بیش از 4 برابری در هفته‌ی اول، شکست دهد. البته، مخاطبان این دو بازی به نوعی متفاوت می‌باشند؛ 66 درصد فروش Crash بر روی PS4 می‌باشد و تنها 40 درصد خریداران Sonic را دارندگان کنسول نسل هشتمی Sony تشکیل می‌دهند. خدود 39 درصد فروش Team Sonic Racing بر روی کنسول Switch بوده، در حالی که تنها 16 درصد دارندگان این کنسول هیبردی، Crash را خریداری کرده‌اند.

دیگر تازه عرضه‌ی این هفته، Bloodstained: Ritual of the Night بود که به جایگاهی بهتر از 17ام دست نیافت.

بیشتر بازی‌ها نسبت به هفته‌ی گذشته با کاهش فروش مواجه شدند. این افت فروش، بازه‌ای از 16 درصد برای Mario Kart تا 64 درصد برای Days Gone را شامل می‌شود. تنها عنوانی که افزایش فروش را تجربه کرد، The Division 2 بود که نسبت به هفته‌ی قبل، 15 درصد رشد فروش داشت. جدول 10 بازی پرفروش منطقه‌ی بریتانیا برای هفته‌ی منتهی به 22 ژوئن(شنبه 1 تیر) را در زیر می‌توانید مشاهده کنید. لازم به ذکر است که برای این چارت، تنها فروش نسخه‌ی فیزیکی محاسبه گردیده است.

بازی این هفته هفته‌ی گذشته
Crash Team Racing Nitro-Fueled 1 جدید
FIFA 19 2 1
Forza Horizon 4 3 4
Days Gone 4 2
Red Dead Redemption II 5 5
Battlefield V 6 6
Grand Theft Auto V 7 9
Mario Kart 8 Deluxe 8 11
Tom Clancy's The Division 2 9 24
Anthem 10 8