Menu

تامی ارل جنکینز: Death Stranding یک شاهکار خواهد بود

ماه گذشته بود که از تاریخ عرضه و تریلر گیم‌پلی Death Stranding رونمایی شد. در این ویدئو، ما با کارکترهای متعدد بازی که بیشتر آن‌ها توسط بازیگران نام‌آشنای هالیوودی اجرا می‌شوند، آشنا شدیم. یکی از این بازیگران، اقای "تامی ارل جنکینز"(Tommie Earl Jenkins) می‌باشد که به جای کارکتر Die-Hardman(مرد جان سخت) در ساخته‌ی Kojima Productions ایفای نقش کرده است. حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، طی یک جلسه‌ی پرسش و پاسخ آنلاین در توئیتر، او به برخی سوالات کاربران درباره‌ی Death Stranding پاسخ داد.

هنگامی که از او پرسیده شد که Death Stranding را توصیف کند، حنکینز گفت:"به طرز باورنکردنی‌ای، شگفت‌انگیز". همچنین، از او درباره‌ی شاهکار بودن Death Stranding پرسیده شد، پاسخ داد:"بله، فکر می‌کنم که بازی تبدیل به یک شاهکار خواهد شد. مردی که آن را ساخته(هیدئو کوجیما)، یک استاد می‌باشد، بنابراین تنها شاهکار می‌سازد."

در این جلسه‌ی پرسش و پاسخ، جنکینز به تمجید از هیدئو کوجیما و دیگر ستارگان Death Stranding پرداخته و تایید کرد که کرکتر او یعنی Die-Hardman نقش مهمی در بازی خواهد داشت، اما جزئیات بیشتری به اشتراک نگذاشت. Death Stranding در تاریخ 8 نوامبر 2019 (جمعه، 17 آبان 98) توسط Sony بر روی PS4 منتشر می‌شود.