Menu

نگاهی به نقدها و نمرات بازی انحصاری Judgment؛ تجربه‌ای لذت بخش برای طرفداران یاکوزا

همان‌طور که می‌دانید جدیدترین ساخته سازندگان سری Yakuza یعنی Judgment به تازگی توسط SEGA منتشر شده و منتقدین نیز از این رو به نقد و بررسی بازی و انتشار نمرات خود پرداخته‌اند.

Judgment یک اسپین‌آف اکشن و ماجراجویی سوم‌شخص است که در دنیای سری Yakuza جریان دارد. در این بازی شما ماجراهای یک کارآگاه خصوصی به نام "تاکایوکی یاگامی" و تلاش‌های وی برای حل یک پرونده قتل را دنبال می‌کنید.

در زیر با هم برخی از نقد و نمرات بازی را مرور می‌کنیم.

The Games Machine 92

Judgment یک بازی موفق دیگر از تیمی است که به نظر می‌رسد موقیت جزئی ازخون آن‌ها شده است.

The Digital Fix 90

ترکیب یک بازی کارآگاهی با DNA سری Yakuza سبب به وجود آمدن یک بازی داستانیِ هیجان‌انگیز با صداگذاری عالی و شخصیت‌های خاطره‌انگیز است.

Twinfinite 90

با داستانی کاملا اوریجینال و محتویات جانبی خوب، Judgment به راحتی بهترین بازی برای آشنایی با فرمول Yakuza است و برای طرفداران نیز بهترین عنوانیست که با موتور Dragon Engine ساخته شده است. به هر حال، تجربه این بازی را نباید از دست داد.

SpazioGames 88

Judgment بهترین نسخه از سری Yakuza است به جز این حقیقت که در اصل با یک بازی Yakuza روبرو نیستیم. اگرچه هنوز المان‌های گیم‌پلی و طراحی محیط شباهت‌هایی با این سری دارند. تجربه بازی را از دسن ندهید.

DualShockers 85

در حالی که بازی تا حد زیادی از فرمول کلی سری Yakuza پیروی می کند، اما روند متفاوت گیم‌پلی و حل معما و پرونده‌ها هیچ‌گاه تکراری نمی‌شود.

IGN 82

Judgment تک تجربه کارآگاهی سطحی است ولی یک Yakuzaی بسیار خوب و لذت‌بخش است.

VideoGamer 80

Judgment رگه‌هایی از سری Yakuza را دارد که برای طرفداران این سری و کسانی که قصد بازدید از شهر Kamurocho را دارند کافیست.

Eurogamer Italy 80

Judgment بی‌نقص نیست؛ سیستم مبارزات آن هنوز کامل نیست و محیط بازی نیز کوچک است. ولی برای طرفداران سری Yakuza مطمئنا تجربه‌ای نوین و جالب است.

Destructoid 75

بازی در کنار بهره‌بردن از ویژگی‌های جدی و خوب سری Yakuza، بدی‌ها و ضعف‌های آن را نیز به ارث برده است.

God is a Geek 70

Judgment مسیری جدید برای سازندگان Yakuza است و با اینکه در همان سطح Yakuza نیست، اما جای زیادی برای پیشرفت و لذت‌بردن دارد.

GameSpot 70

علیرغم اضافه‌شدن چندین مورد جدید به الگوی SEGA، بازی Judgment تفاوت زیادی با سری Yakuza ندارد و سخت می‌توان تفاوتی میان این بازی و Yakuza قائل شد.

GamesRadar+ 60

علیرغم داستان عالی، Judgment به خاطر گیم‌پلی تو خالی و ناکامل خود نمی‌تواند برای مدت زیادی بازیکن را سرگرم‌ کند. در کل تجربه بازی الزامی نیست.

میانگین نمرات بازی در ویسایت متاکریتیک: 79

نظر شما چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.