Menu

رئیس Xbox اعتراف می‌کند که در E3 2019 برخی از بازی‌های بزرگ خود را نشان نداده‌اند: استودیوهای بیشتر به معنای کیفیت بیشتر است

نقدها و نظرات درباره کنفرانس Microsoft در E3 2019 مختلف و گوناگون بوده‌اند. لحظات بزرگی نظیر حضور کیانور ریوز در Cyberpunk 2077 و رونمایی از Project Scarlett و هم‌چنین نمایش‌های از بازی‌های Halo Infinite و Gears 5 در این کنفرانس خودنمایی کردند ولی برخی از رونمایی‌های مورد انتظار هیچ‌گاه رخ ندادند.

همان‌طور که می‌دانید Microsoft اخیرا فعالیت خود را در رابطه با استودیو‌های فرست‌پارتی افزایش داده و علاوه بر خرید استودی‌هایی نظیر Ninja Theory ،Obsidian و Double Fine، برروی استودیو‌های فعلی خود نظیر Turn 10 ،The Coalition و Playground Games نیز سرمایه‌گذاری‌های ویژه‌ای کرده است. پس خب آیا نباید شاهد رونمایی از چندین بازی انحصاری می‌بودیم؟

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، به تازگی در مصاحبه‌ای با وبسایت Kotaku رئیس بخش Xbox یعنی "فیل اسپنسر" اعتراف کرده که آن‌ها در E3 از نمایش‌دادن برخی از بازی‌های خود خودداری کرده‌اند. اما چرا؟ چون که اکنون Microsoft توانایی انجان این کار را دارد …

"یکی از چیزهایی که در مورد کنفرانس Xbox در E3 2019 دوست داشتم، چیزهایی بود که نمایش ندادیم. 12 تا از 14 بازی فرست‌پارتی ما تا سال آینده عرضه خواهند شد. اکنون ما به خوبی می‌توانیم برروی بازی‌های خود تمرکز کنیم که چیز بسیار خوبی است. و در رابطه با استودیو‌ها – The Initiative کجا بود؟ چرا از Turn 10 و تیم دوم Playground Games خبری نبود؟ برنامه و سیاست ما در رابطه با عناوین فرست‌پارتی همیشه این‌گونه نبوده است؛ در گذشته ما توانایی اینکه همه چیز را را هم نشان ندهیم را نداشتیم. "

"اسپنسر" هم‌چنین توضیح داد که چگونه تیم‌های بیشتر سبب افزایش کلی کیفیت بازی‌ها خواهند شد.

"در گذشته ما به برهه‌ای رسیده بودیم که تعداد بازی‌ها و عناوین فرست‌پارتی‌ـی که داشتیم فشار زیادی برروی همه چیز و همه کس وارد می‌کرد. و خب زمانی که به نوعی به همه‌چیز احتیاج دارید، مدیریت سخت‌تر است؛ چرا که باید به تاریخی که 3 سال پیش از قبل اعلام کرده‌اید وفادار مانده و یک بازی با کیفیت نیز عرضه کنید. حمایت و قدرتی که اکنون در این مورد داریم سبب شده تا بتوانیم برروی عناوین فرست‌پارتی سرمایه‌گذاری بسیار بهتری کرده و 8 استودیو جدید به مجموعه خود اضافه کنیم تا بیشتر از پیش برروی کیفیت تمرکز کنیم."

باید صبر کرد و دید که آیا ایت استراتژی جدید Microsoft سبب بهبود وضعیت بازی‌های فرست‌پارتی Xbox و کیفیت آن‌ها خواهد شد یا نه.

نظر شما چیست؟ آیا Microsoft می‌تواند از پتانسیل استودیو‌های جدید استفاده کند؟ بیش از همه برای کدام بازی این شرکت هیجان‌زد‌ه‌اید؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.