Menu

نقدها و نمرات بازی Crash Team Racing: Nitro-Fueled منتشر شدند؛ درخشش اگزوزهای فسیلی

Crash Team Racing Nitro-Fueled بازسازی عنوان خاطره‌انگیز و محبوب Crash Team Racing می‌باشد که در سال 1999 بر روی PS1 منتشر شده بود. توسعه‌ی بازی بر عهده‌ی استودیوی Beenox بوده و کمپانی Activision ناشر آن می‌باشد. این بازسازی شامل گرافیکی جدید و به روز شده است، اما گیم‌پلی کلاسیک مجموعه همچنان حفظ شده است. همچنین، این بازسازی شامل تمامیِ ماشین‌ها، مسیرها، زمین‌های مسابقه و حالت‌های نبرد از بازی Crash Nitro Kart نیز می‌شود که دنباله‌ی غیر مستقیم نسخه‌ی اصلی بازی Crash Team Racing به حساب می‌آمد. داستان این عنوان بر روی تلاش‌های تیمی متشکل از کارکترهای دنیای Crash Bandicoot که باید جهت حفظ زمین و منابع آن با شخصیت منفی اصلی یعنی دکتر Nitros Oxide مسابقه بدهند، تمرکز می‌کند. حال نقدها و نمرات بازی بر روی وبسایت Metacritic قرار گرفته‌اند که می‌توانید آن‌ها را در پردیس‌گیم مطالعه کنید.

Gamesradar 100

"استودیوی Beenox موفق شده است تا نسخه‌ی اصلی Crash Team Racing را گرفته و آن را بهتر کند. 20 سال قبل، این بازی بهترین‌ عنوان در سبک ریسینگ کارتی بود اما از اوایل سال 2000، فرنچایز Mario Kart آن را آرام آرام کنار زد. از آن موقع، Crash منتظر زمان خودش بود تا تاج و تخت پادشاهی را پس گرفته و باری دیگر تبدیل به پادشاه سبک ریسینگ کارتی شود. آن زمان، همین حالا است. چون Crash بازگشته است!"

Gamesblog.fr 90

"Crash Team Racing: Nitro Fueled مقدار بسیار زیادی محتوا، طراحی مجدد باکیفیت و ویژگی‌های جدید(کارکترها، مسیرها، شخصی‌سازی‌ها، اسکین‌ها و…) را به شما ارائه می‌دهد. این بازی، همانند شیرجه‌ای به گذشته می‌باشد که قطعا گول‌زننده و فریبنده نیست. این بازسازی، بکر و فوق‌العاده است.

Gameplanet 90

"با وجود اینکه ما ریمسترها را دوست داریم، اما اغلب اوقات آن‌ها به اندازه‌ی Crash Team Racing Nitro Fueled تنظیم شده و قابل قبول نیستند. درجه‌ی سختی بالانس شده‌ی نقشه‌های این بازی و هوش مصنوعی آن، باعث می‌شود تا تبدیل به عنوان خواستنی در بازار شده که یک چالش پویا برای هر دو دسته‌ی نوستالژی دوستان و تازه‌واردان فراهم می‌کند."

TheSixthAxis 90

"در ابتدا N Sane Trilogy عرضه شد و حالا هم Nitro-Fuelled. تجدید حیات محصول Activision بیش از یک حرکت سریع برای به دست آوردن پول است. استودیوی Beenox تمام جنبه‌های نسخه‌ی کلاسیک را با شور و شوقی مشهود، مدرن‌سازی کرده است. همین موضوع، Crash Team Racing Nitro-Fueled را تبدیل به یکی از بهترین بازی‌های ریسینگ کارتی‌ سالیان اخیر کرده است."

The Game Maachine 88

"بازی توسعه داده شده توسط Beenox عنوانی بسیار بهینه و مطابق با استانداردهای امروزی می‌باشد که جادوی نسخه‌ی اصلی را نیز حفظ کرده است. Crash Team Racing Nitro-Fueled رنگارنگ و سرگرم‌کننده بوده و سطح سختی جالبی را فراهم می‌کند که بازی را نه فقط یک وسیله برای یادآوری خاطرات، بلکه به یک بازی آرکید چالش‌آور با تمام جلوه‌های زیبا و نشانه‌های زانر خود تبدیل می‌کند.

Spazio Game 85

"Crash Team Racing Nitro-Fueled بازسازی بهتری نسبت به N. Sane Trilogy می‌باشد. بازی شامل تمام مسیرهای مسابقه‌ی Crash Nitro Kart و بخش adventure بهبودیافته‌ای است."

JeuxActo 85

"Crash Team Racing Nitro Fueled یک جایگرین واقعی برای Mario Kart 8 Deluxe با مقدار بسیاری زیادی محتوا و حالت‌های تک‌نفره و چندنفره‌ی شگفت‌انگیز می‌باشد."

IGN 82

"سختی Crash Team Racing Nitro-Fueled، طراحی مسیرهای مسابقه‌ی به یاد ماندنی و مکانیک اعتیاد آور Powes Slide(لغزیدن ماشین هنگام پیچ‌ها) این بازی را تبدیل به عنوانی می‌کند که ارزش تجریه را دارد. اما بازی در برخی موارد نیز ناکامی‌های خود را دارد."

Multiplayer.it 82

"Crash Team Racing: Nitro بازسازی عنوان ریسینگ اولین Playstation است که حال با شکل و شمایل بهتری بر روی PS4 بازگشته است."

Attack of the Fanboy 80

"نه فقط یک بازسازی مثل N.Sane Trilogy، بلکه Crash Team Racing Nitro-Fueled محتویاتی در خود دارد که شما در نسخه‌ی اصلی آن‌ها را بسیار دوست داشتید. این بازسازی نشان داد که بندیکوت محبوب همه، موارد زیادی برای ارائه با بازیکنان دارد."

Digital Chump 75

"فکر نمی‌کنم گفتن اینکه Crash Team Racing بهترین بازی ریسنگ کارتی تاریخ باشد، دیوانه‌وار به نظر برسد. برخلاف Mario Kart، بازیکنان واقعا مجبور هستند تا در بازی کردن این عنوان ماهر باشند تا به موفقیت رسیده و پیشرفت کنند؛ خصوصا هنگامی که به جای کامپیوتر، با بازیکنان واقعی رقابت می‌کنید. Nitro-Fueled بازسازی شگفت‌انگیز نسخه‌ی اصلی است که همه‌ی ما آن را شناخته و دوستش داریم. مکانیک‌ها و مسیرها عالی هستند. این موارد را با یک بخش Adventure بهبودیافته ترکیب کنید تا یک بازی فوق‌العاده برای خود داشته باشید. اما به دلیل سختی‌ِ بازی و کوتاه بودن بخش داستانی، نمی‌توان گفت که Nitro-Fueled بی نقص است."

Pushsqure 70

"یک بازسازی که پر از محتویات متنوع بوده و درخشان جلوه می‌کند. Crash Team Racing Nitro-Fueled یک بازسازی دوست‌داشتنی از یک بازی ریسینگ کارتی بسیار محبوب می‌باشد. تجربه‌ی بخش انلاین و شخصی‌سازی، بازی را به عنوانی درخور قرن 21 نزدیک می‌کند، اما با وجود لذت‌بخش بودن مسابقات، شاید بازی کمی زیادی به نسخه‌ی اوریجینال نزدیک است. درجه‌ی سختی بالا و برخی از طراحی مسیرهای مسابقه‌ی نابخشودنی باعث می‌شوند تا این عنوان، تاریخ مصرف گذشته به نظر برسد. هر چند، سخت است که هنگام دریف کشیدن در مسیرهای مسابقه‌ی آشنا، رها کردن جعبه‌های TNT و زمزمه کردن همراه با موسیقی متن آن، لبخند به لبانتان ننشیند. طرفداران، کاری که Beenox انجام داده است را دوست خواهند داشت، اما برای سایر افراد، قبل از نشستن پشت فرمان، از گرایشات قدیمی بازی، آگاه شوید."

میانگین نمرات در وبسایت Metacritic بر اساس 23 نقد: 85

میانگین نمرات در وبسایت Opencritic بر اساس 31 نقد: 84