Menu

مدیران EA و Epic برای دفاع از پرداخت‌های درون برنامه‌ای و لوت باکس‌ها در نشست دولت بریتانیا حاضر شدند

مدیران Electronic Arts و Epic Games‌ برای دفاع از لوت باکس‌ها و پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی‌های خود در نشست روز گذشته دولت بریتانیا حضور پیدا کردند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot در این نشست کری هاپکینز، معاون امور حقوقی و دولتی EA، شان کمپل، مدیر EA در کشور بریتانیا، متیو وایزنگر، مدیر بخش بازاریابی Epic Games و کنن پنس به عنوان مشاور این شرکت به مدت 2 ساعت به سوالات اعضای این نشست پاسخ دادند. در یکی از جالب‌ترین بخش‌های این نشست هاپکینز در مورد لوت باکس‌ها صحبت کرد. او معتقد بودکه لوت باکس‌ها قمار نیستند و می‌توان آنها را به مانند اسباب‌بازی‌های Kinder Eggs و Hatchimals "مکانیزم‌های غافیل‌گیرکننده" به شمار آورد. هاپکینز همچنین معتقد است که لوت باکس‌ها به عنوان یکی از موارد محبوب و برجسته عناوین ورزشی EA "کاملا اخلاقی" هستند. او همچنین اضافه کرد که لوت باکس‌ها به وجود آورنده قمار نیستند. هاپکینز باور دارد که مردم از غافل‌گیر شدن لذت می‌برند و این کاری است که لوت باکس‌ها در بازی انجام می‌دهند.

دوت بریتانیا

در بخش دیگری از این جلسه مدیران شرکت‌های EA و Epic اعلام کردند که هیچ کدام از این دو شرکت برای بررسی شرایط روانی بازیکنان با روانشناسان و دانشمندان رفتار شناسی همکاری نمی‌کنند. مدیران Epic به عنوان شرکت سازنده بازی Fortnite نیز درباره انتقادات شاهزاده هری به بازی Fortnite واکنش نشان دادند و درباره عدم علاقه شان به حداکثر رساندن درآمد ها در کوتاه مدت صحبت کردند و اعلام کردند که هدف آنها ارائه پرداخت‌های درون برنامه‌ای مناسب و پایدار است.

در ابتدای سال جاری دولت بریتانیا اعلام کرد که تحقیقاتی پیرامون لوت باکس‌ها، اعتیاد به بازی‌های ویدئویی و مواردی از این دست انجام خواهد داد. جلسه روز گذشته دولت بخشی از این تحقیقات بود و البته هنوز مشخص نیست که درباره این موارد قوانین جدیدی وضع خواهند شد یا نه.